10 държави, които харчат най-много пари за дигитални реклами

10 държави, които харчат най-много пари за дигитални реклами

Оказва се, че рекламодателите в Норвегия плащат най-много за дигитални реклами на глава от потребителите в интернет – по цели 209 долара, сочи изследване на анализаторската компания eMarketer.

САЩ не изостава твърде много. Тя е на второ място с 201 долара на интернет потребител.

Ето я и пълната класация:

1. Норвегия – 209 долара на потребител.

2. САЩ – 201 долара на потребител.

3. Австралия – 191 долара на потребител.

4. Швеция – 174 долара на потребител.

5. Канада – 163 долара на потребител.

6. Дания – 119 долара на потребител.

7. Великобритания – 118 долара на потребител.

8. Финландия – 104 долара на потребител.

9. Япония – 97 долара на потребител.

10. Германия – 91 долара на потребител.

Какво мислите за тези данни?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Първи резултати от Румъния: Никушор Дан е новият президент
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Звукът влияе директно върху клетките в човешкото тяло
Андрей Църня алармира за руска намеса в изборния процес в Румъния