Google стана най-скъпият бранд в света

Google стана най-скъпият бранд в света

Американската интернет компания Google стана най-скъпият бранд за 2013 година, показа класация на британската изследователска фирма Millward Brown Optimor. За година търговската й марка е поскъпнала с 40 процента и така е изместила досегашния лидер – Apple, който запазваше първото място три години подред.

Британците оцениха стойността на Google за изминалата година на 159 млрд. долара (през 2012 г. тя бе 114 млрд.); а на Apple – на 148 млрд. долара (185 млрд. през 2012 г.). В класацията влизат 100 бранда. Общата им стойност се оценява на 2,9 трилиона долара.

По мнението на управляващия директор на Millward Ник Купър Google е спечелила лидерството, защото е заложила на иновациите.

„Google Glass, инвестициите в изкуствения интелект и многото нови договори станаха причина за успеха им. Операционната система Android сега се използва на най-различни устройства. Има я даже в някои автомобили“, поясни той.

В челната десетка влизат и брандовете IBM, Microsoft, McDonald's, Coca-Cola, Visa, AT&T, Marlboro и Amazon.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията