Google стана най-скъпият бранд в света
Американската интернет компания Google стана най-скъпият бранд за 2013 година, показа класация на британската изследователска фирма Millward Brown Optimor. За година търговската й марка е поскъпнала с 40 процента и така е изместила досегашния лидер – Apple, който запазваше първото място три години подред.
Британците оцениха стойността на Google за изминалата година на 159 млрд. долара (през 2012 г. тя бе 114 млрд.); а на Apple – на 148 млрд. долара (185 млрд. през 2012 г.). В класацията влизат 100 бранда. Общата им стойност се оценява на 2,9 трилиона долара.
По мнението на управляващия директор на Millward Ник Купър Google е спечелила лидерството, защото е заложила на иновациите.
„Google Glass, инвестициите в изкуствения интелект и многото нови договори станаха причина за успеха им. Операционната система Android сега се използва на най-различни устройства. Има я даже в някои автомобили“, поясни той.
В челната десетка влизат и брандовете IBM, Microsoft, McDonald's, Coca-Cola, Visa, AT&T, Marlboro и Amazon.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.