Google стана най-скъпият бранд в света

Google стана най-скъпият бранд в света

Американската интернет компания Google стана най-скъпият бранд за 2013 година, показа класация на британската изследователска фирма Millward Brown Optimor. За година търговската й марка е поскъпнала с 40 процента и така е изместила досегашния лидер – Apple, който запазваше първото място три години подред.

Британците оцениха стойността на Google за изминалата година на 159 млрд. долара (през 2012 г. тя бе 114 млрд.); а на Apple – на 148 млрд. долара (185 млрд. през 2012 г.). В класацията влизат 100 бранда. Общата им стойност се оценява на 2,9 трилиона долара.

По мнението на управляващия директор на Millward Ник Купър Google е спечелила лидерството, защото е заложила на иновациите.

„Google Glass, инвестициите в изкуствения интелект и многото нови договори станаха причина за успеха им. Операционната система Android сега се използва на най-различни устройства. Има я даже в някои автомобили“, поясни той.

В челната десетка влизат и брандовете IBM, Microsoft, McDonald's, Coca-Cola, Visa, AT&T, Marlboro и Amazon.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
20 признака, че не сте случили на шеф – Част 2
Италия разкри програмирано остаряване на смартфоните. Наказа с глоби за милиони два гиганта
5 алтернативи на триенето на приятел във Facebook
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
Немски съд не разреши да се разкрие колко струва пикник на Меркел и Буш
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?