Колко време прекарват потребителите в най-популярните социални мрежи

Колко време прекарват потребителите в най-популярните социални мрежи

Онлайн проучване на Cowen and Company за месец октомври, проведено сред американци над 18-годишна възраст, класира най-популярните социални мрежи според месечната им посещаемост и средното времето, което потребителите им прекарват в тях.

Facebook се нарежда на първо място с посещаемост от 74% - два пъти повече от подгласника LinkedIn, който има едва 36%.

Разликата между следващите места в класацията далеч не е толкова голяма. Pinterest заема трета позиция с 31%, следват Twitter с 22%, Instagram с 18%, Snapchat – 11%, Tumblr с 10% и Tinder и Ello, които имат съответно 2% и 1%.

Проучването сочи още, че 71% от потребителите на Snapchat и около 50% от тези на Tinder са на възраст между 18 и 29 години. Затова пък присъствието на тази възрастова група в LinkedIn е едва 19 на 100, а Facebook и Pinterest привличат потребители на всякаква възраст.

По малко по-различен начин стоят нещата с времето, което прекарват американците в социалните мрежи. Facebook отново се нарежда на първо място, като интернет потребителите от всички възрастови групи прекарват там средно около 42,1 минути, а 18 до 29-годишните отделят на платформата средно по 51 минути.

Tumblr се нарежда на второ място с 34,2 минути, Instagram на трето с 21,2 минути, а Pinterest е на четвърта позиция с 20,8 минути дневно.

Twitter на косъм изпреварва Snapchat за петото място с 17,1 срещу 17 минути.

Следващите позиции са заети от Tinder и Ello, съответно с 14,9 и 13,2 минути дневно, а иначе популярният LinkedIn успява да задържи вниманието на потребителите си за не повече от 9.8 минути на ден.

Източник: eMarketer.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ