Най-гледаният клип на годината е за лисици
YouTube публикува списък с най-популярните клипове за 2013 г. Класацията се оглавява от „The Fox” – видеоклип на норвежкия дует Ylvis. Той събра над 275 млн. прегледа, след като се появи в мрежата на 3. септември. На второ място е видео с танца Harlem Shake. Свои версии на хореографията записаха над 1,7 милиона потребители на YouTube, съобщиха от Google.
На трето място с 88 млн. прегледа е клипът „Как животните ядат храната си”, в който хора имитират поведението на животни.
В топ 10 е и клипът на Майли Сайръс Wrecking Ball и рекламата на минералната вода Evian „Baby & Me”. Рекламата на Volvo с участието на Жан Клод Ван Дам събра 59 млн. прегледа.
Вижте най-популярните клипове в официалния плейлист на YouTube.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.