Най-гледаният клип на годината е за лисици

Най-гледаният клип на годината е за лисици

YouTube публикува списък с най-популярните клипове за 2013 г. Класацията се оглавява от „The Fox” – видеоклип на норвежкия дует Ylvis. Той събра над 275 млн. прегледа, след като се появи в мрежата на 3. септември. На второ място е видео с танца Harlem Shake. Свои версии на хореографията записаха над 1,7 милиона потребители на YouTube, съобщиха от Google.

На трето място с 88 млн. прегледа е клипът „Как животните ядат храната си”, в който хора имитират поведението на животни.

В топ 10 е и клипът на Майли Сайръс Wrecking Ball и рекламата на минералната вода Evian „Baby & Me”. Рекламата на Volvo с участието на Жан Клод Ван Дам събра 59 млн. прегледа.

Вижте най-популярните клипове в официалния плейлист на YouTube. 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойкотът на магазините в Хърватия предизвика ефект на снежната топка
Самолет на авиокомпания American Airlines се сблъска с военен хеликоптер във Вашингтон
На днешната дата, 30 януари. Свети Три светители
Борисов: 18 милиарда ги няма, няма да поемем вината
Най-големите грешки, които може да допуснете на работното място
Пеевски иска парламентарна комисия за разследване на дейността на фондациите на Сорос в България
Лена Бориславова: Главчев е зависим от Пеевски, ще предложим да бъде освободен като шеф на Сметната палата
Nvidia загуби близо 600 млрд. долара пазарна капитализация в най-големия срив в историята