Beck’s заложи на иновативния маркетинг

С навлизането на “социалния” интернет, новите технологии и по-специално мобилните приложения, подходът за комуникация с потребителите през последните няколко години рязко се промени. Освен качествaтa на продукта, за трайното привличане на един клиент, днес е важно създаването на емоционална връзка с него. Пример за безпрецедентно технологично изграждане на такава връзка с потребителите чрез свързването на офлайн и виртуалния свят в една нова, по-мащабна реалност, e нашумялата напоследък технология augmented reality (AR) или „разширена реалност”.
Последните две години технологията събира сериозни поддръжници сред рекламните и маркетинг специалисти по цял свят. Тя се използва не само за да забавлява, но и да образова и информира потребителя за допълнителни качества на даден продукт, “невидими с просто око”.
Разширената реалност работи, когато към истински обекти, които са заснети през камерата на компютър или смарт телефон, се добави дигитално съдържание. По този начин обикновеният потребител, забавлявайки се, вижда обекта под един „нов ъгъл”. Най-популярна в разширената реалност до момента е холандската компания Layar, която първа внедри AR браузър за телефони.
И докато в света индустрията вече има стабилен опит в използването на AR технологии, в България опитите за провеждане на подобни кампании са все още твърде плахи. Сред първите в прилагането на атрактивната технология у нас е немската марка бира Beck’s. В крак с времето и в синхрон с иновативния си дух, марката разработи специално за своите фенове лимитирана серия от промо етикети върху бутилките Beck’s 50 cl. На задния етикет е отпечатан специален маркер с изобразени слушалки, който трябва да се постави на фокус пред уеб камерата на компютър или смарт телефон с операционна система Android. Това може да се случи единствено след като посетите сайта на Beck’s www.becks.bg и насочите маркера към камерата или си свалите специалното приложение на играта за Android. Успешното разпознаване на маркера стартира 3D анимация. Едновременно с това се разчита кодът за участие в играта за голямата награда от Beck’s – билет за музикалния фестивал Spirit of Burgas, на който марката е партньор за втора поредна година.
„Спряхме се на тази технология, защото тя предоставя на почитателите на марка Beck’s едно наистина ново и пълно изживяване - научават информация за марката и печелят награди, по един изключително приятен и забавен за тях начин”, споделя Василена Даскалова, бранд мениджър на Beck’s в Каменица АД.
Да залага на иновативните технологии е традиция за Beck’s. Марката беше сред първите в България, които въведоха използването на QR (quick response) код в рекламните кампании за своите потребители. Интегрирането на AR технологията в новите етикети на Beck’s е естествено продължение на философията на марката да предлага на своите фенове високотехнологични решения, които гарантират вдъхновяващи за тях емоции.
Автори на технологичните идеи за Вeck’s e рекламната агенция на марката в България Lowe Swing Communications.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.