Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|"Данон" променя имената на продуктите си, за да остане на руския пазар
Френската компания за производство на храни и напитки "Данон" (Danone) проучва възможностите за "адаптация" на брандовете си за руския пазар, се посочва в прессъобщение на фирмата, цитирано от ТАСС и БТА.
"Проучваме различни възможности как да направим международните марки по-релевантни за местния пазар", се казва в съобщението.
Според в. "Известия", който цитира неназовани източници, "Данон" планира да се откаже от използването в Русия на добре познатите международни брандове. Според изданието става дума за "Активия", "Алпро", "Актимел", "Данон" и др., като ги замени с по-подходящи за местния пазар.
През октомври "Данон" съобщи, че започва процес на предаване на фактическия контрол на бизнеса си в Русия на местни представители. Компанията изтъкна, че това е най-добрият начин да се осигури, както непрекъснатост в производството, така и да се гарантира сигурността на служителите и партньорите на компанията.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.