"Данон" променя имената на продуктите си, за да остане на руския пазар

Данон променя имената на продуктите си, за да остане на руския пазар

Френската компания за производство на храни и напитки "Данон" (Danone) проучва възможностите за "адаптация" на брандовете си за руския пазар, се посочва в прессъобщение на фирмата, цитирано от ТАСС и БТА.

"Проучваме различни възможности как да направим международните марки по-релевантни за местния пазар", се казва в съобщението.

Според в. "Известия", който цитира неназовани източници, "Данон" планира да се откаже от използването в Русия на добре познатите международни брандове. Според изданието става дума за "Активия", "Алпро", "Актимел", "Данон" и др., като ги замени с по-подходящи за местния пазар.

През октомври "Данон" съобщи, че започва процес на предаване на фактическия контрол на бизнеса си в Русия на местни представители. Компанията изтъкна, че това е най-добрият начин да се осигури, както непрекъснатост в производството, така и да се гарантира сигурността на служителите и партньорите на компанията.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Годишен хороскоп: Звездите за бизнеса през 2025 г. (Част 2)
Лавров: Русия е готова за мирни преговори за Украйна, но трябва да се обърне внимание на първопричините
Откриха гигантски запаси от водород, достатъчни за цялото човечество векове наред
Почина 39-ият президент на САЩ и нобелов лауреат за мир Джими Картър
Тенденциите, които ще оформят кариерата ви през следващата година
Нов закон за приходите и разходите ще действа до приемането на Бюджет 2025
Светът на парите: 10 главни правила за управление на личните финанси
Десетки клиенти на германски супермаркет получиха дихателни проблеми заради неизвестно вещество