"Данон" променя имената на продуктите си, за да остане на руския пазар

Данон променя имената на продуктите си, за да остане на руския пазар

Френската компания за производство на храни и напитки "Данон" (Danone) проучва възможностите за "адаптация" на брандовете си за руския пазар, се посочва в прессъобщение на фирмата, цитирано от ТАСС и БТА.

"Проучваме различни възможности как да направим международните марки по-релевантни за местния пазар", се казва в съобщението.

Според в. "Известия", който цитира неназовани източници, "Данон" планира да се откаже от използването в Русия на добре познатите международни брандове. Според изданието става дума за "Активия", "Алпро", "Актимел", "Данон" и др., като ги замени с по-подходящи за местния пазар.

През октомври "Данон" съобщи, че започва процес на предаване на фактическия контрол на бизнеса си в Русия на местни представители. Компанията изтъкна, че това е най-добрият начин да се осигури, както непрекъснатост в производството, така и да се гарантира сигурността на служителите и партньорите на компанията.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Ритуали за връщане в правилната посока, когато се чувствате претоварени
Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
Актьорът Роуън Аткинсън продва на търг Jaguar-а си, участник в сериал за Мистър Бийн
Снаряд избухна над кортежа и охраната на вицепрезидента Джей Ди Ванс в Калифорния
На днешната дата, 21 октомври. Рождениците днес
Музей на отвратителната храна: Културен шок в чинията
Таксиметровите услуги в София може да поскъпнат с над 18% от януари