Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|„Форд“ се оплака от 1 млрд. долара допълнителни разходи заради инфлацията

Американският автомобилостроител "Форд" (Ford) обяви, че комбинацията от инфлация и недостиг на части ще остави компанията с повече недовършени автомобили, отколкото се очакваше преди, предаде ДПА, цитирана от БТА. Изчислявайки, че свързаните с инфлацията разходи на доставчици за третото тримесечие ще бъдат с около 1 милиард долара по-високи от очакваното, компанията все пак потвърди очакванията си да приключи на печалба 2022 г.
„Форд“ отбеляза, че недостигът на доставки ще доведе до по-голям от планирания брой така наречени „автомобили на колела“, които са произведени, но все още чакат определени части в края на третото тримесечие. Компанията вярва, че около 40 000 до 45 000 превозни средства, предимно по-скъпи пикапи и автомобили с повишена проходимост(SUV), ще бъдат завършени и продадени на дилъри през четвъртото тримесечие. Сега „Форд“очаква коригираният EBIT за третото тримесечие да бъде в диапазона между 1,4 и 1,7 милиарда долара. Компанията отново потвърди очакванията си печалбата през 2022 г., която се очаква да бъде между 11,5 милиарда и 12,5 милиарда долара, въпреки предизвикателната ситуация, а пълните финансови резултати за третото тримесечие ще бъдат оповестени утре.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Администрацията в САЩ предвижда да закрие 10 посолства и 17 консулства по целия свят
Свят |Европейските борси се оцветиха в червено след предупреждение ASML, че митата на САЩ влошават перспективите*
Финанси |Heineken надмина прогнозите за продажби за първото тримесечие
Свят |Англия пуска 1600 км затворени за ремонт основни пътища, за да избегне задръствания за празниците
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.