Не намериха купувач за емблематичните марки водка "Столичная" и "Московская"

Не намериха купувач за емблематичните марки водка Столичная и Московская

Градусът на настроението сред акционерите на бившия руски петролен гигант  "Юкос" остана нисък, след като и най-високата отправена оферта, не бе достатъчно висока по време на търг за придобиване на емблематични марки водка, съобщи Асошиейтед прес.

Финансовият холдинг ГМЛ, който беше мажоритарен акционер в "Юкос", преди Кремъл да разбие енергийния гигант през 2003 г., се надяваше да продаде правата си върху руските марки водка "Столичная" и "Московская".

Двама участници в наддаването са платили депозит от 250 000 долара, за да се опитат да спечелят правата за използване на търговските марки водка в Белгия, Холандия и Люксембург. Търгът продължи по-малко от две минути.

GML си запази правото да отхвърли печелившата оферта, което и направи, считайки я за твърде ниска. Главният изпълнителен директор Тим Осбърн каза пред репортери, че независимо от резултата е доволен, че компанията му може да проведе търга след 17 години съдебни спорове.

Осбърн каза още, че компанията му планира да пусне двете марки водка за продажба и в бъдеще. "Ще опитаме отново", заяви той.

В момента акционерите на ГМЛ водят изпълнителни производства срещу руски активи в 169 страни.

Марките "Столичная" и "Московская" бяха собственост на руската държавна компания "Союзплодоимпорт" преди нидерландски съд да прехвърли правата им на ГМЛ през 2020 г., припомня Асошиейтед прес.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ