Starbucks обмисля продажбата на дял от китайския си бизнес

Starbucks обмисля продажбата на дял от китайския си  бизнес

Американската Starbucks Corp., която притежава най-голямата верига кафенета в света, обмисля различни варианти за по-нататъшно развитие на китайския си бизнес, включително продажбата на дял от подразделението си, съобщи  Bloomberg.

Компанията се е обрърнала към консултанти, за да оцени възможностите за разширяване на присъствието си в Китай и една от обсъжданите опции е намирането на местен партньор, казаха източниците. Ръководството на веригата кафенета неофициално събира информация за интерес от потенциални инвеститори, включително китайски инвестиционни фондове.

Компанията оценява различни варианти и все още не е взела окончателно решение, казаха източниците. Продажбата на част от бизнес на китайски инвеститори е популярен модел в ресторантьорския сектор. През последните години такава маневра беше извършена по-специално от McDonald's и Yum! Brands.

Китай е вторият по големина световен пазар на Starbucks след Съединените щати, генерирайки около 3 милиарда долара приходи за компанията през миналата фискална година. Броят на кафенетата в страната е близо 7600 в края на септември. В същото време компанията е изправена пред значителна конкуренция от местни компании като Luckin Coffee.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
Качествено образование в пансионно училище в чужбина: новият език на успеха
Краят на октомври наближава, а Бюджет 2026 все още го няма. Лакомство или пакост?
До края на годината у нас трябва да има осем самолета F-16
Digital age: Техно пробиви и открития
Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня
Проблем: Япония отчете рекорден брой смъртоносни атаки на мечки срещу хора