Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|VW може да избегне 25% мито в САЩ, за разлика от BMW и други компании

Volkswagen заяви, че автомобилите му, произведени в Северна Америка, вероятно няма да бъдат обложени с 25-процентните мита, които президентът на САЩ Доналд Тръмп наложи върху вноса от Мексико и Канада, но други производители на автомобили, включително BMW, може да не бъдат освободени, предаде Ройтерс.
Тази седмица Тръмп даде едномесечна отсрочка за митата на автомобилните производители, които спазват правилата за произход по Споразумението между САЩ, Мексико и Канада (USMCA), след като заяви, че тези мита ще влязат в сила на 4 март. Но кои автомобилни производители ще бъдат подложени на мита, не е съвсем ясно.
Говорител на VW заяви, че северноамериканските автомобили на компанията са в съответствие с условията на USMCA. Говорител на BMW пък заяви, че автомобилите, произведени в САЩ и Мексико, не отговарят на правилата на търговското споразумение, което може да доведе до налагането на високи мита.
Около 10 % от продажбите на BMW в САЩ се внасят от Мексико, каза говорителят и добави, че компанията се противопоставя на митата.
„В крайна сметка те са в ущърб на клиентите, като правят продуктите по-скъпи и по-малко иновативни“, се казва в изявлението на компанията.
Audi, която има един завод в Мексико за производство на своя джип Q5, не беше открита веднага за коментар дали произведените там автомобили отговарят на изискванията на USMCA.
Mercedes заяви, че все още не е видяла подробностите за промените в тарифите за внос от Канада и Мексико и отказа да каже дали спазва USMCA.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Вашингтон спря финансирането на 139 чуждестранни програми за 215 млн. долара, сред които и в България
Свят |Фериботните билети в Гърция няма да поскъпват за лятото
Свят |САЩ заплашиха Китай с мита до 245%
Икономика |Президентът на Италия влезе в болница
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.