Без наличност в App Store
Шведските студенти по дигитални медии Рафаел Очоа, Кайо Андраде и Лин Уексуел измислиха умна и идейна герила кампания, с която печелят положителни отзиви в световните маркетинг медии. Те изработиха стикери с надпис „Без наличност в App Store”, които графично имитират известния знак „Налично в App Store”, рекламиращ приложенията в онлайн магазина на Apple. След това ги залепиха на реални места, където кипи живот, грее слънце и има деца.
Целта им е да провокират размисъл и да припомнят, че има важни, приятни, дори велики неща, които могат да ни развълнуват и се намират извън социалните медии, смартфоните с техните приложения и дигиталните екрани, които ни заобикалят и окупират вниманието ни.
Кампанията им носи ценно послание и е добре изработена. Ето как изглежда.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |Популярният инвеститор Майкъл Бъри предупреди за балони на пазарите
Финанси |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Петролът на ОПЕК доближи 128 долара за барел
Бизнес | Advertorial |Националният парк „Рила” чества 25-годишен юбилей
Туризъм | Advertorial |Учени направиха пробив в лечението на Алцхаймер
Наука и Здраве |Невробиолог разкрива 4 ритуала, които ще ви направят щастливи
Техники за успех |Великолепните пейзажи по света (фотогалерия)
Фотогалерия |Обявиха шестте най-скъпи автомобилни бранда
Автомобили |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.