Без наличност в App Store


Шведските студенти по дигитални медии Рафаел Очоа, Кайо Андраде и Лин Уексуел измислиха умна и идейна герила кампания, с която печелят положителни отзиви в световните маркетинг медии. Те изработиха стикери с надпис „Без наличност в App Store”, които графично имитират известния знак „Налично в App Store”, рекламиращ приложенията в онлайн магазина на Apple. След това ги залепиха на реални места, където кипи живот, грее слънце и има деца.

Целта им е да провокират размисъл и да припомнят, че има важни, приятни, дори велики неща, които могат да ни развълнуват и се намират извън социалните медии, смартфоните с техните приложения и дигиталните екрани, които ни заобикалят и окупират вниманието ни.

Кампанията им носи ценно послание и е добре изработена. Ето как изглежда. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Израелската армия удари висши лидери на групировката Хамас в столицата на Катар (ВИДЕО)
AI: Как чатботовете се отразяват на психичното ни здраве?
Кая Калас: Само тази година ЕС ще предостави 25 милиарда евро подкрепа на Украйна
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Ще попадне ли Лукойл в следващия пакет от санкции на ЕС?