Без наличност в App Store

Шведските студенти по дигитални медии Рафаел Очоа, Кайо Андраде и Лин Уексуел измислиха умна и идейна герила кампания, с която печелят положителни отзиви в световните маркетинг медии. Те изработиха стикери с надпис „Без наличност в App Store”, които графично имитират известния знак „Налично в App Store”, рекламиращ приложенията в онлайн магазина на Apple. След това ги залепиха на реални места, където кипи живот, грее слънце и има деца.

Целта им е да провокират размисъл и да припомнят, че има важни, приятни, дори велики неща, които могат да ни развълнуват и се намират извън социалните медии, смартфоните с техните приложения и дигиталните екрани, които ни заобикалят и окупират вниманието ни.

Кампанията им носи ценно послание и е добре изработена. Ето как изглежда. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Израел нанесе удари по ядрени съоръжения и ракетни фабрики в Иран, Техеран обеща да отмъсти
FT: Санкциите започват да тежат върху руската икономика
Теменужка Петкова: Гражданите и бизнеса подкрепят влизането ни в еврозоната
Министърът на отбраната на Германия отхвърли исканията на партията си за промяна на политиката спрямо Русия
Ryanair ще налага глоби от 500 паунда на пътници със скандално и хулиганско поведение
Колко сериозна е кризата с кадрите в здравеопазването и как може да бъде решена
Как започва конфликтът между Иран и Израел?
Министерството на финансите на САЩ: Митата са вкарали в бюджета рекордните 23 млрд. долара през май