Всеки зъб с номера си

Всеки зъб с номера си

Освен най-доброто от криейтив реклама от света, в раздела ни за маркетинг ви представяме и най-интересните кампании на БГ рекламните творци. Такъв скорошен пример е тази на агенция The Smarts в София за центъра по имплантология и естетична стоматология MedicalDent. Името й е „Всеки зъб с номера си”.

Кампанията се състои от четири красиви илюстрации. Всяка от тях е "завладяна" от зъб със стил и характер, страдащ от собствен, различен проблем. Идеята е да се подчертае основното конкурентно предимство на клиента, за който кампанията е изработена, а именно наличието на тесни специалисти, които се занимават с различни стоматологични задачи. Зъбът е показан като отделен герой, чиито конкретен проблем се нуждае от грижата на конкретен специалист. Трудна задача, но не и ако успееш да я илюстрираш правилно.

„Основното правило в рекламирането на зъболекарски клиники е да не се показват зъби. Е, да, но за какво са правилата в рекламата, ако не за да се нарушават, естествено отговорно и със стил”, коментират от агенцията.

Ето и илюстрациите на този БГ криейтив, който ще бъде използван за външна реклама и не отстъпва от високите международни стандарти. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 декември
Кая Калас: Постигането на сделка за финансиране на Украйна става все по-трудно
Проучване: Украинците не приемат мир на цената на територия и армия
ПП-ДБ смята нов кабинет в този парламент за невъзможен, ГЕРБ-СДС призова президента да участва в изборите
На днешната дата, 15 декември. Имен ден празнува Свобода
Бейби бумъри, Gen X, милениали, Gen Z - съществуват ли те в България?
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?