Всеки зъб с номера си
Освен най-доброто от криейтив реклама от света, в раздела ни за маркетинг ви представяме и най-интересните кампании на БГ рекламните творци. Такъв скорошен пример е тази на агенция The Smarts в София за центъра по имплантология и естетична стоматология MedicalDent. Името й е „Всеки зъб с номера си”.
Кампанията се състои от четири красиви илюстрации. Всяка от тях е "завладяна" от зъб със стил и характер, страдащ от собствен, различен проблем. Идеята е да се подчертае основното конкурентно предимство на клиента, за който кампанията е изработена, а именно наличието на тесни специалисти, които се занимават с различни стоматологични задачи. Зъбът е показан като отделен герой, чиито конкретен проблем се нуждае от грижата на конкретен специалист. Трудна задача, но не и ако успееш да я илюстрираш правилно.
„Основното правило в рекламирането на зъболекарски клиники е да не се показват зъби. Е, да, но за какво са правилата в рекламата, ако не за да се нарушават, естествено отговорно и със стил”, коментират от агенцията.
Ето и илюстрациите на този БГ криейтив, който ще бъде използван за външна реклама и не отстъпва от високите международни стандарти.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.