Реклама на филм, без звездите от филма
Харесвате ли фантастичната кино поредица „Игрите на глада”?
Последното й издание в САЩ се рекламира от тази седмица с неочакван маркетинг ход. Създателите на предстоящия епизод „Игрите на глада: Сойка присмехулка – част 1” представиха кампания, в която не присъстват известните от предишните ленти от поредицата звезди Дженифър Уорънс и Доналд Съдърланд. Вместо това, кампанията се състои от постери с неизвестни на почитателите герои. Всеки от тях е обитател и представител на някоя от областите, на които е разделен фантастичния свят в сюжета на поредицата.
Илюстрациите приличат на тази на рекламите от страниците на модните списания, само че са с по-смущаващи образи на хора. Умишлено са направени да изглеждат като пропагандни плакати.
Business Insider разказва за тях с коментара, че „това е интересна стратегия да се създаде промоционална кампания за филм, без да се показват звездите в него. Особено, когато франчайзът има толкова фенове, издигнали филма в култ. Светът не може да се насити на Дженифър Лорънс”.
„Плакатите са достатъчно дръзки да накарат хората да заговорят за филма, който няма да бъде по кината преди 21 ноември 2014 г. (в САЩ). Те са достатъчно смели и за да запомнят хората тази странна кампания, изработена за филм, в който тийнейджъри се бият до смърт, за да удовлетворят общество с объркана, захранена от глада йерархия”, посочват авторите.
Междувременно излезе първият кратък подгряващ трейлър към предпоследната част на блокбъстър поредицата. В него президентът Сноу (Доналд Съдърланд) отправя зловещо предупреждение за набиращо сили въстание. Трейлърът също е част от маркетинга на филма.
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.