Един различен Париж

Един различен Париж

"Един различен Париж". Така се казва новата, уникална кампания на сайта за споделяне на квартири Airbnb. С нея той печели внимание в международните медии за маркетинг. 

В центъра на кампанията стои специална видео реклама. За да създаде рекламата, Airbnb изгради и използва гигантски 3D зиотроп - устройство за преданимационна работа, което създава зрителна илюзия за движение като редува пред очите на наблюдателя поредица от картини или фотографии, отразяващи последователно движение на обекти, разказва Adweek. 

Проектът е на агенция TBWA в Сингапур. Устройството буди възхищение - то е масивно, изработено ръчно, 3D. Създадено е, за да филмира простичка история за това колко е ценно да можеш да видиш повече градове като Париж с помощта на любезни домакини като тези, предлагащи подслон в Airbnb. Диаметърът му е от 3,8 м. Обиколката - 11,9 м. Височината - 1,5 м. Направено е от 11 256 части, включително 1476 фигурки, за да се създаде илюзията за плавно движение. Всяка сцена показва имитация на място в Париж - пазар на вехотии и стари вещи, джаз клуб, кафене или въртележка. Специално въртележката е най-сложна. 36 фигурки са използвани за направата само на един пласт от нея, със 111 части, нужни за всяка секунда заснемане. 

И всичко това, за да се създаде тази реклама:

"Филмът показва, точно в стила Airbnb, как обикновеният свят може да стане абсолютно различен, по-вълшебен", отбелязва Джонатан Майлдънхол - главен маркетингов директор в Airbnb. Спотът има глобално разпространение чрез интернет, но все пак е по предназначение за азиатските пазари, където марката е по-малко разпознаваема, а услугата - не толкова популярна. 

В някои отношения машината, използвана за заснемането, е по-впечатляваща от самия филм. Затова компанията представя и запис "зад кулисите", който отразява работата по създаването на рекламата. Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ