Художници и деца от 13 града рисуват в обща кампания за Детската Евровизия

Художници и деца от 13 града рисуват в обща кампания за Детската Евровизия

Детска Евровизия  обедини 13 български града в  кампанията #Откривай България. Инициативата на БНТ е посветена на предстоящото 13-то издание на песенния конкурс и името й е в съзвучие с мотото на тазгодишното събитие - #discover.

На 26-ти септември, събота художници и деца от  Белоградчик, Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Габрово, Казанлък, Ловеч, Пловдив, Русе, София, Стара Загора и Шумен ще нарисуват една от забележителностите на населените места, в които живеят. Това ще бъде тяхното послание към европейските граждани да открият и посетят страната ни.

Всички градове вече са потвърдили готовността си да се включат в инициативата в знак на подкрепа на идеята, че Детската Евровизия е национална кауза, зад която  българите застават. Те ще определят по свой избор изявени творци, които ще изобразят едно от емблематичните места, с които най-много се гордеят.

Известният художник Иван Яхнаджиев, който е консултант на кампанията на БНТ е подготвил 13 идентични пана, брандирани с логото на Детска Евровизия 2015.  Той ще пресъздаде една от емблемите на град София – храм-паметника «Александър Невски».

Картините ще бъдат подредени в обща изложба в седмицата преди значимото музикално събитие.

Тринадесетото издание на Детската Евровизия ще се проведе на 21-ви ноември в зала „Арена Армеец“ в София и ще се излъчва на живо по БНТ.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
Goldman Sachs ще управлява пенсионни активи на Shell за 40 милиарда долара
Жива акула на повече от 5 века откриха край Гренландия
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон