3-те марки, които използват Instagram най-добре
В свят, уморен от рекламни трикове, Instagram предалага на марките ново креативно средство, чрез което могат да достигнат до повече от 50 милиона потребители по артистичен и приятен начин. Сайтът беше закупен за 1 млрд. долара от Facebook през април. За незапознатите, Instagram е мрежа за споделяне на снимки, която позволява на потребителите да правят фотографии и да им придават художествени ефекти.
Много марки се възползват от възможността да предоставят на потребителите интимен и красив поглед към това, което предлагат техните продукти. Business Insider класира трите марки, които използват сайта по най-добрия възможен начин и карат хиляди потребители да споделят техните снимки. Ето кои са те:
Warby Parker
Компанията за модни очила Warby Parker инициира кампанията "Insta-Walks" в Ню Йорк. Феновете са поканени на разходка в престижния квартал Сохо, за да снимат за Instagram. Това заинтригува много хора и ги накара да се включат. За най-добрите снимки има и награди.
8602 последователи
Red Bull
Енергийната напитка всеки петък споделя снимки под надслов "Летящ петък". Red Bull дори прави повече от това. Компанията често "харесва" снимки на други потребители в мрежата, които илюстрират идеите на хората за това как могат да получат крила. Това със сигурност ласкае почитателите на марката.
245 019 последователи
Playboy
Е, хората едва ли следят Playboy само заради статиите. Това, което направи списанието с Instagram е да споделя снимки на облечени модели, които навяват чувство за носталгия.
96 195 последователи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Маркетинг |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |10 признака, че сте в капана на токсична връзка - Част 1
Маркетинг |Шефът на Razеr: Подгответе се изкуственият интелект да промени всичко в гейминг индустрията
Технологии |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.