Моден бранд съживява любимата през 90-те играчка Тамагочи

Моден бранд съживява любимата през 90-те играчка Тамагочи

Моден бранд съживява любимата през 90-те играчка Тамагочи

Модният бранд Supreme възкресява популярните от 90-те години на миналия век тамагочита.

Малките играчки ще се появят в линията аксесоари на марката за сезон пролет-лято 2023 г., съобщава Hypebae.

Класическият дизайн на джаджата е актуализиран с камуфлаж в черно и бяло, розово и бяло, зелено и жълто с логото на Supreme Box в горната част. Брандирането присъства и на малкия екран на дрънкулките, който показва пикселиран домашен любимец. Очаква се цената им да бъде между 20 и 40 долара.

Тамагочи е виртуален домашен любимец. Смисълът на играта е да се грижите за него от излюпването му от яйце до смъртта му.

През последните няколко години Tamagotchi си сътрудничи с различни компании в различни индустрии, като корейската BTS например.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ