Ralph Lauren представи пърата в света 4D реклама
Модната къща Ralph Lauren представи в Лондон и в Ню Йорк първата в света 4D реклама, предава в. Independent. Иновативното 4D решение е посветено на 10-ата годишнина на онлайн магазина Ralph Lauren в Америка и на неотдавнашната поява на британската му версия.
Холографският рекламен запис, който трае около 10 мин., се излъчва върху сградата на магазина на модната марка на луксозната търговска улица "Бонд Стрийт" в Лондон. Освен впечатляващият визуален ефект на триизмерното, минувачите могат да усетят и полъха на парфюма на известната марка, което е триумфалният завършек на 4D въздействието. Същата реклама върви и върху фасадата на магазина в Ню Йорк на "Медисън авеню".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
България е единствената страна в ЕС, която събира за рециклиране толкова устройства, колкото продава на пазара
Технологии |Гуцанов: Продължаваме изключително активно борбата със сивата икономика
Политика |Тръмп: Няма да дадем на Китай и на други страни достъп до най-добрите AI чипове на Nvidia
Технологии |САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?
Финанси |Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Технологии |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Хороскоп |Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Свят |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Енергетика |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.