Въпросите на всеки Facebook администратор

Въпросите на всеки Facebook администратор

Тънка е линията между научния подход към маркетинга във Facebook и стрелбата напосоки. За тези маркетолози, които предпочитат не само да се насочват някъде и да атакуват, проучване на фирма за онлайн стратегии в социалните мрежи, базирана в Сан Франциско, определи най-полезните техники за публикуване от страна на марката във Facebook.

Анализът обхваща резултатите от изследването на 20 хил. Facebook страници и около четвърт милион публикации, пише Entrepreneur. То отговаря на седемте най-често задави въпроси от администраторите на страници в сайта. Ето какво гласят изводите му:

1. Кое е най-доброто време за публикуване на информация? 

Отговор: Уикендите и часовете между 14.00 ч. следобед и 5 ч. сутринта са времето от деня, когато потребителите най-много се активизират, въпреки че обикновено това са периоди, в които администраторите по-вероятно не добавят и публикуват. В четвъртък постовете са най-много, а нивото на интеракция с феновете обикновено е най-ниско.

2. Колко пъти трябва да „поствам” на ден?

Отговор: Може да си мислите, че прекаленият брой публикации обижда последователите, но проучването показва, че той значително увеличава взаимодействието. По-малкият брой публикации означава и по-малка вероятност хората да ги видят. Важното е да се намери баланс между публикуването и управлението на оттеглянето от подкрепата за страницата, което зависи от вида на бизнеса с присъствие във Facebook.

3. Какъв тип съдържание предизвиква най-голяма интеракция?

Отговор: Първо, СНИМКИ и второ – статуси. Други: видео, музика, линкове. Фактът, че линковете са на последно място е интересен, защото те обикновено се публикуват най-често. Снимките се класират на първо място, защото са зрителен обект на информация, много бързо се възприемат и задействат емоция.

4. Трябва ли да моля феновете да харесват/коментират постовете ми? Отговор: Категорично, да! Ако помолите хората да харесат, нещо можете да увеличите интеракцията във фен страницата си с 216%.

5. Добре ли е да задавам въпроси на феновете?

Отговор: Да, но ако мислите, че ще повишите с тях внезапно нивото на интеракция едва ли това ще се случи. Въпреки това администратоите на Facebook страници, които се стремят към най-голям обем от коментари, задължително трябва да ги използват.

6. Колко дълги трябва да бъдат публикациите в статуса ми?

Отговор: Според това проучване, размерът няма значение. По-кратките публикации (до 140 знака) повече се споделят, но по-дългите увеличават взаимодействието.

7. Колко дълго да остават съобщенията ми в новинарския поток на началната страница?

Отговор: В първия час, след като сте обновили профила, половината от потребителите, които ще кликнат на поста ви, ще са направили същото. Иначе 90% от кликванията идват до 9 часа по-късно, когато публикацията е жива.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
Цитат на деня
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?