Въпросите на всеки Facebook администратор
Тънка е линията между научния подход към маркетинга във Facebook и стрелбата напосоки. За тези маркетолози, които предпочитат не само да се насочват някъде и да атакуват, проучване на фирма за онлайн стратегии в социалните мрежи, базирана в Сан Франциско, определи най-полезните техники за публикуване от страна на марката във Facebook.
Анализът обхваща резултатите от изследването на 20 хил. Facebook страници и около четвърт милион публикации, пише Entrepreneur. То отговаря на седемте най-често задави въпроси от администраторите на страници в сайта. Ето какво гласят изводите му:
1. Кое е най-доброто време за публикуване на информация?
Отговор: Уикендите и часовете между 14.00 ч. следобед и 5 ч. сутринта са времето от деня, когато потребителите най-много се активизират, въпреки че обикновено това са периоди, в които администраторите по-вероятно не добавят и публикуват. В четвъртък постовете са най-много, а нивото на интеракция с феновете обикновено е най-ниско.
2. Колко пъти трябва да „поствам” на ден?
Отговор: Може да си мислите, че прекаленият брой публикации обижда последователите, но проучването показва, че той значително увеличава взаимодействието. По-малкият брой публикации означава и по-малка вероятност хората да ги видят. Важното е да се намери баланс между публикуването и управлението на оттеглянето от подкрепата за страницата, което зависи от вида на бизнеса с присъствие във Facebook.
3. Какъв тип съдържание предизвиква най-голяма интеракция?
Отговор: Първо, СНИМКИ и второ – статуси. Други: видео, музика, линкове. Фактът, че линковете са на последно място е интересен, защото те обикновено се публикуват най-често. Снимките се класират на първо място, защото са зрителен обект на информация, много бързо се възприемат и задействат емоция.
4. Трябва ли да моля феновете да харесват/коментират постовете ми? Отговор: Категорично, да! Ако помолите хората да харесат, нещо можете да увеличите интеракцията във фен страницата си с 216%.
5. Добре ли е да задавам въпроси на феновете?
Отговор: Да, но ако мислите, че ще повишите с тях внезапно нивото на интеракция едва ли това ще се случи. Въпреки това администратоите на Facebook страници, които се стремят към най-голям обем от коментари, задължително трябва да ги използват.
6. Колко дълги трябва да бъдат публикациите в статуса ми?
Отговор: Според това проучване, размерът няма значение. По-кратките публикации (до 140 знака) повече се споделят, но по-дългите увеличават взаимодействието.
7. Колко дълго да остават съобщенията ми в новинарския поток на началната страница?
Отговор: В първия час, след като сте обновили профила, половината от потребителите, които ще кликнат на поста ви, ще са направили същото. Иначе 90% от кликванията идват до 9 часа по-късно, когато публикацията е жива.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.