Еволюцията на кориците на известни списания

Маркетинг
Обновена 20:47ч., 30.08.2015
Списанията играят важна роля в живота ни като източник на информация и забавление.
Карен Ченг и Джери Габра са се заели с нелеката задача да направят ретроспекция, която показва еволюцията на кориците на едни от най-четените списания в света.
Проектът включва влиятелни и популярни списания като Cosmopolitan, Time и Vogue и проследява как дизайна на корицата се е променил, за да остане в крак с времето.
Източник: medium.com
Cosmpolitan
Seventeen
Vogue
Time
National Geographic
GQ
The New Yorker
Vanity Fair
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цените на петрола се повишават на фона на потенциала за по-строги санкции срещу Русия
Енергетика |Около 50 европейски лидери се събират за разговори за войната в Украйна и икономиката
Свят |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Швейцарските шоколадови бонбони ще поевтинеят в Индия след ново търговско споразумение
Бизнес |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |Цитат на деня
Цитат на деня |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.