Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Този непонятен феномен "потребителски гняв"
Колкото и да се говори, че доволният клиент е приоритет номер едно, твърде много компании все пак успяват да вбесят своите. В резултат на това ставаме свидетели на неприятния феномен, наречен „Потребителски гняв”.
Всички знаят, че компаниите трябва да се грижат клиентите им да са доволни. И въпреки това реалните действия, които се предприемат в тази посока, в повечето случаи са минимални и неадекватни. Резултатите от това могат да бъдат направо трагични – отлив на клиенти, загуба на доверие, лоши коментари в социалните медии и дори съдебни искове.
Има обаче поне три начина да предотвратите революцията сред аудиторията си.
1. Не ги притискайте. Много често именно най-добрите клиенти на някоя фирма имат най-много причини да бъдат недоволни. В никакъв случай не прекалявайте с предложенията си към тях, само защото те са сърцето на вашата аудитория. Така само ще ги вбесите, разочаровате и отблъснете. Погрижете се да усетят, че получават равностойността на това, за което плащат – а защо не и малко добавена стойност като любезност и специално внимание?
2. Махнете ненужните правила. Отървете се от правилата, които клиентите най-често нарушават – например допълнителното заплащане при някаква базова услуга. Често тези неща не са ви толкова нужни, а в същото време карат хората да се чувстват използвани – и с право. Вслушайте се в поведението на своите клиенти – то най-добре показва какво искат те.
3. Разчитайте на удовлетворението, не на договорите. Ако клиентите ви са с вас само заради дългосрочните договори, с които сте им вързали ръцете (а и краката), значи нещо не е наред. Покажете увереност в стойността на предложенията си и дайте на хората поводи наистина да пожелаят да останат с вас, без да чувстват принуда.
Адаптирано от Harvard Business Review.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.