Заявете срещу какво се бори вашата марка!
Понякога обявяването на идеите, зад които стои марката ви, не е най-добрата стратегия. Пробвайте да кажете на клиентите си срещу какво се борите, съветва Harvard Business Review.
„Повечето експерти по марките ще ви кажат, че вашият бранд трябва да застане зад някаква кауза или идея – това може да е ефективността, качеството или обслужването. Твърде много компании обаче правят точно това. Ето защо посланието ви може да прозвучи неискрено”, съветва експертът Скот Гудсън.
„Можете да се заявите много по-силно, ако кажете на клиентите си с какво не сте съгласни.
Политиката отдавна ни е показала, че е много по-лесно да съберете хората под флага на опозицията, отколкото в група, подкрепяща дадена кауза. Да стоиш срещу нещо – било то излишъците, лошия дизайн, неприятните хора – помага на публиката да открие нещо смислено във вашата марка.
Не прекалявайте с негативизма обаче – когато привлечете клиенти, покажете им и алтернативните си идеи и визия”, заключава авторът на книгата „Срещу какво е вашата марка?”
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.