Заявете срещу какво се бори вашата марка!

Заявете срещу какво се бори вашата марка!

Понякога обявяването на идеите, зад които стои марката ви, не е най-добрата стратегия. Пробвайте да кажете на клиентите си срещу какво се борите, съветва Harvard Business Review.

„Повечето експерти по марките ще ви кажат, че вашият бранд трябва да застане зад някаква кауза или идея – това може да е ефективността, качеството или обслужването. Твърде много компании обаче правят точно това. Ето защо посланието ви може да прозвучи неискрено”, съветва експертът Скот Гудсън.

„Можете да се заявите много по-силно, ако кажете на клиентите си с какво не сте съгласни.

Политиката отдавна ни е показала, че е много по-лесно да съберете хората под флага на опозицията, отколкото в група, подкрепяща дадена кауза. Да стоиш срещу нещо – било то излишъците, лошия дизайн, неприятните хора – помага на публиката да открие нещо смислено във вашата марка.

Не прекалявайте с негативизма обаче – когато привлечете клиенти, покажете им и алтернативните си идеи и визия”, заключава авторът на книгата „Срещу какво е вашата марка?”

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства