"Мениджър" първи по реклама сред списанията

Мениджър първи по реклама сред списанията

Списание „Мениджър” се нареди на категоричното първо място в мониторинга на Be Media Consultant за реклама в списания. Данните от първото тримесечие на 2012 г. показват ръст на приходите ни от реклама с 29,52%, показа проучването. За 2012 г. те се изчисляват на 634 580 лева спрямо 489 960 лв. за 2011 г.

В първата десетка на успешно привлекли рекламодатели списания, оглавена от„Мениджър”, преобладават женските лайфстайл издания. На второ място се нареждат колегите от EVA, следвани от Amica, Cosmopolitan, Elle и Grazia.

Спадът в приходите на сегмента на всекидневниците през първите три месеца на 2012 г. е 7,5%, докато при списанията се отчита ръст от около 19%, съобщи в. „Капитал”.

Цитираните данни показват, че рекламодателите са похарчили 172,5 млн лв. за реклама в телевизия, 13,6 млн. лв. за реклама във всекидневници и 6,7 млн лв. – за списания.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ