"Мениджър" първи по реклама сред списанията

Мениджър първи по реклама сред списанията

Списание „Мениджър” се нареди на категоричното първо място в мониторинга на Be Media Consultant за реклама в списания. Данните от първото тримесечие на 2012 г. показват ръст на приходите ни от реклама с 29,52%, показа проучването. За 2012 г. те се изчисляват на 634 580 лева спрямо 489 960 лв. за 2011 г.

В първата десетка на успешно привлекли рекламодатели списания, оглавена от„Мениджър”, преобладават женските лайфстайл издания. На второ място се нареждат колегите от EVA, следвани от Amica, Cosmopolitan, Elle и Grazia.

Спадът в приходите на сегмента на всекидневниците през първите три месеца на 2012 г. е 7,5%, докато при списанията се отчита ръст от около 19%, съобщи в. „Капитал”.

Цитираните данни показват, че рекламодателите са похарчили 172,5 млн лв. за реклама в телевизия, 13,6 млн. лв. за реклама във всекидневници и 6,7 млн лв. – за списания.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
"Газпром" предупреждава Европа за риск от недостиг на газ през зимата
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
Никола Цолов втори във Формула 3, тимът му стана шампион
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT
Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите