Най-успешните партньорства в луксозните стоки през 2011 г.

Най-успешните партньорства в луксозните стоки през 2011 г.

През 2011 г. много от големите, дизайнерски марки обедниха сили, за да създадат ограничена серия продукти, предназначени за богатите. От автомобили и часовници, до електроника и пособия за баровете и нощните заведения – дизайнерските гигант създадоха шедъоври с колекционерска стойност, разказват авторите в сайта BornRich. Ето някои от най-забележителните продукти, плод на сътрудничеството на луксозните марки през годината.

1) Nascafe мотоциклет. Създаден е в резултат от партньорството между Bell & Ross и Harley Davidson. Bell & Ross е фирма, специализирана в създаването на механизми с точно отмерване на времето, с интерес предимно в областта на въздухоплаването и на военните самолети. Harley Davidson, всички знаем, е една от най-престижните марки дизайнерски мотоциклети, основно заради модерната технология, използвана в тях, и уникалния дизайн. Заедно те обединиха сили, като създадоха спортния мотоциклет Nescafe. Той е с вид на класически мотоциклет с тънки гуми, има специален двигател и е създаден от скъп метал, кожена обвивка на корпуса.

2) Серия луксозни мобилни телефони. Партньорство между Mobiado и Aston Martin. Производителят на луксозни часовници Mobiado обедини сили с британската марка автомобили Aston Martin. През тази година двете фирми създадоха нова, стилна серия мобилни телефони, използвайки екзотични метали като жълто злато и платина. Идеята на тези апарати бе да бъдат стилно допълнение към автомобилите Aston Martin.

3) Blue Label личен бар. Johnnie Walker и Porsche Design Studio го създадоха. Предложени бяха на ценителите само 10 бройки. Модерни и все пак с класически елементи в тях, тези барове бяха предложени на британския пазар на луксозни стоки, изработени от полиран титан и кожа. С тях се предлагаше и набор от чаши за уиски, купа за лед, кана за вода и 2 бутилки Johnnie Walker Blue Label.

4) Специална серия автомобили Mini Cooper. Предложени бяха от Tumi и Mini Cooper на BMW, „за разумния човек, който пътува много”. Дизайнът на тази кола е реплика на вода на железопътния вагон. Подходяща е за дълги пътувания, с осигурено допълнително място за повече багаж. Всъщност това е комбинация от Clubman и Cooper S модели, с окраска, вдъхновена от Tumi.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на ЕС одобриха предложението България да приеме еврото от 1 януари 2026 г.
The Guardian: Централите на слънце и вятър в Китай са с капацитет, колкото производство на ток в Турция и Индонезия
Естония е готова да приеме самолети на НАТО с ядрени оръжия на борда
ЕС удължи санкциите срещу Русия, но не прие нов пакет
Ердоган: Тръмп се съгласи на преговори в Турция за Украйна с участието на Путин
Румънски евродепутат внесе вот на недоверие срещу Урсула фон дер Лайен
Зам.-кметът по финансите на София: Успех е, че върнахме бюджета и го преразгледахме
Парламентарната група на ДПС-ДПС официално се преименува на "Алианс за права и свободи"