Приложения "зомби" изпълниха App Store
Над две трети от приложенията в онлайн магазина за приложения за мобилните устройства на Apple App Store са „зомби” програми, които се изтеглят изключително рядко. Това сочи преглед на услугата за проследяване Adeven, за който съобщава Би Би Си.
В същото време от Apple твърдят, че 90% от приложенията в магазина им, който навършва 5 години, са изтегляни поне веднъж месечно. Изпълнителният директор на компанията Тим Кук наскоро заяви пред разработчици на редовната ежегодна конференция, организирана за тях от компанията, че потребителите „обожават изживяването на покупката” и „обичат” техните „невероятни приложения”. По думите му над 50 милиона апликации са били свалени от App Store пространството. Кук изтъкна важността на работата на разработчиците, представяйки я като занимание на програмистите от бъдещето.
Според фирма Adeven обаче много от тези професионалисти се борят безуспешно за внимание в онлайн търговското пространство на Apple, изпълнено с близо 900 000 продукта. „579 001 от всичките 888 856 приложения в базата ни данни са „зомбита”, посочва Adeven. Наблюдателите й определят като такива приложенията, които не влизат в списъка на Apple с първите 300 000 най-изтегляни от App Store приложения по света.
Изследването показва още, че около 68% от потребителите на смартфони използват 5 или по-малко приложения ежеседмично. Много от програмите губят атрактивността си почти веднага, след като са инсталирани на телефона.
Най-популярните безплатни приложения в App Store за всички времена според Apple са:
1. Facebook
2. Pandora Radio
3. Instagram
4. YouTube
5. Skype
6. Words With Friends Free
7. The Weather Channel
8. Twitter
9. Temple Run
10. Google Search
.........
Топ 10 на най-популярните платени приложения в App Store пък изглежда така:
1. Angry Birds
2. Fruit Ninja
3. Doodle Jump
4. Cut the Rope
5. Angry Birds Seasons
6. WhatsApp Messenger
7. Camera+
8. Words with Friends
9. Tiny Wings
10. Angry Birds Space
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.