Работа мечта с Instagram

Работа мечта с Instagram

Работа мечта с Instagram

Американката Лиз Езуийн се сдоби с работа мечта, благодарение на приложението за споделяне на снимки Instagram. За невероятната й история разказва Business Insider.

Тя притежава популярната регистрация в Instagram @NewYorkCity, следвана от почти един милион души от целия свят. Създава я през 2011 г., за да снима неща в Ню Йорк, които всички снимаме в градовете, където живеем – паркове, хора, храна. Кръстила регистрацията си така, защото по онова време не била сигурна, че иска да сложи двете си имена. И след това името й донесло късмет.

Днес Лиз е един от най-търсените потребители на Instagram, които не са знаменитости. Тя снима и споделя, спонсорирана от марки и компании. Прави го след като с двама приятели – Браян Дифео и Антъни Даниеле – създава малката маркетинг фирма Mobile Media Lab. В нея тримата предлагат на компаниите услугата да ги популяризират чрез Instagram кампании.

Идеята популярността в Instagram да се осребри и да стане източник на доходи е на Лиз и проработва. Тя се сдобива с професионално занимание, което за мнозина млади хора е мечта. Ако има събитие в Манхатан, Лиз е там. Посещавала е Нюйоркската седмица на модата, концерта в града в помощ на жертвите на урагана Санди. Возила се е с хеликоптер над Манхатън в рамките на кампания за Dos Equis. Неотдавна се върнала от Африка и Лондон, където снимала. Предстои да замине по работа в Сингапур. Сред брандовете, клиенти на нейната фирма, днес се включват Kate Spade, Coach, Burberry и Estee Lauder.

Трудно е да се повярва, че има такава работа, нали? Една популярна фраза твърди "снимки, или не се е случило". Друга съветва "превърни хобито си в бизнес". Историята е нагледен пример.

Ето и някои от снимките на Лиз в Instagram.

Есен в Уест Вилидж.Есен в Уест Вилидж.

Снимка от кампания за Nike.Снимка от кампания за Nike.

Манхатан в поглед от небето.Манхатан в поглед от небето.

Сентръл Парк след снежна буря през миналата година.Сентръл Парк след снежна буря през миналата година.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ