Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10 закона на маркетинга в социалните медии
Възползвайте се от силата на съдържанието и маркетинга в социалните медии. Те могат да увеличат драстично публиката и клиентската ви база.
Но, за да успеете, важно е разбира се, да разберете основите на маркетинга в социалните медии. Ние ви представяме 10 закона на маркетинговият успех в социалните медии:
1. Законът на слушането
Успех в социалните медии ще ви донесе повече слушане и по-малкото говорене. Прочетете онлайн съдържанието на вашата таргет група и включете дискусии, за да научите какво е важно за тях. Само тогава ще можете да създадете съдържание и да запалите искра, която да добавя стойност в живота им вместо да ги обърква още повече.
2. Законът на концентрацията
По-добре ще е да се специализирате в дадена област, отколкото да бъдете двигател на всички сделки. Силно фокусирани върху социалните медии и съдържателната маркетингова стратегия предназначена да изгради силна марка ще имате по-голям шанс за успех, отколкото ако заложите на широка стратегия, която се опитва да бъде всичко за всички.
3. Законът на качеството
Качеството играе важна роля за количеството. По-добре е да имате 1000 онлайн връзки, които четат, споделят и говорят за вас и вашето съдържание с техните приятели, отколкото да имате 10 хил., които да изчезнат веднага след свързването им с вас за първи път.
4. Законът на търпението
Социалните медии и съдържателният маркетинг не постигат успех за една нощ. Въпреки че е възможно да реализирате бързи резултати, по-вероятно е да се наложи да изчакате известно време, докато постигнете желаното.
5. Законът на разпространението
Ако публикувате интересно и качествено съдържание и работите с идеята да придобиете онлайн интелигентна аудитория, то резултатите няма да закъснеят. Те ще използват и споделят вашите мисли и предложения в своите блогове, Facebook и Twitter акаунти. Този начин на разпространение създава нови точки за достъп за търсачки като Google, например. Търсенето на ключови думи, свързани с вас може да се разрасне до стотици даже хиляди потенциални начини хората да ви открият онлайн.
6. Законът на влиянието
Отделете време да потърсите онлайн влиятелните хора на вашия пазар, които имат качествена аудитория и вероятно се интересуват от вашите продукти, услуги или бизнес. Свържете се с тези хора, работете в насока да изградите добри взаимоотношения с тях. Ако ви забележат като авторитетен източник на полезна информация, те ще споделят вашето съдържание с тяхната собствена публика, което може да постави вас и вашият бизнес пред нова огромна аудитория.
7. Законът на стойността
Ако прекарвате цялото си време в мрежата, промотирайки вашите продукти и услуги, хората ще спрат да ви обръщат внимание. Трябва да добавите стойност към комуникацията с потенциалните си потребители. Фокусирайте се по-малко върху реализациите и повече в създаването на смислено съдържание и откриване на връзки с онлайн влиятелни хора. За нула време тези хора ще се превърнат в мощен катализатор на маркетинг от „уста на уста” за вашия бизнес.
8. Законът на признателността
Не бихте игнорирали някой, който протяга ръка към вас лично, нали? Затова не го правете и в онлайн комуникацията. Изграждането на взаимоотношения е един от най-важните елементи за постигането на успех на маркетинга в социалните медии. Бъдете признателни на всеки, който ви подава ръка.
9. Законът за достъпност
Никога не правете така:публикува и после замлъквате. Или изчезвате. Бъдете достъпни за аудиторията. Това означава, че трябва постоянно да споделяте с публиката и да взимате участие в дискусиите с нея. Последователите могат да бъдат доста капризни понякога така че не си мислете, че няма да ви заменят с някой друг ако си позволите да изчезнете седмици или месеци наред.
10. Законът за взаимодействие
Не бива да очаквате другите да споделят вашите мисли и да говорят за вас ако не им отвръщате със същото. Трябва да отделите някаква част от времето си, което прекарвате онлайн, за да споделяте мнението и на другите около вас.
Сюзън Гънелиус, изпълнителен директор в KeySplash Creative Inc. базирана в Орландо, щата Флорида компания за маркетинг комуникации.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.