Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10-те правила на бранд етикета в социалните медии
Някои марки владеят до съвършенство изкуството на Facebook маркетинга. Други не съвсем.
В платформите на социалните медии съществуват неписани правила, които трябва да се спазват, пише американският автор Кевин Алън в сп. Entrepreneur. Той изброява 10-те правила на бранд етикета в най-голямата социална мрежа. Според него съществува своеобразен маркетинг протокол във Facebook, който включва следното:
1. Спрете да молите хората да харесат обновения ви статус. Преди няколко години публикации, започващи с „Харесайте това, ако…” бяха често срещани. За съжаление такива все още се разпространяват. Създавайте забележително съдържание и хората ще го харесват и споделят. Ако се отнасяте към „харесването” като към лишено от съдържание просто действие, изпращате послание на феновете си, че не добавяте стойност с присъствието си към новинарското им поле, а просто търсите внимание, от което да направите печалба.
2. Не публикувайте прекалено често. Реакцията е съвсем логична – хората ще се откажат от интернет контакта си с вас. Правилото се отнася и за личните профили.
3. Използвайте хаштагове възможно най-малко. Все още не е точно установено как те определят ангажираността във Facebook, имайки предвид, че бяха въведени едва това лято.
4. Когато се случи трагедия, просто замълчете. Експертите смятат, че няма причина марките да публикуват информация при национална или глобална трагедия. Изпращането на мисли и молитви към хората, които са засегнати, може да бъде изтълкувано като отчаян опит за привличане на вниманието. Ако все пак държите да покажете съпричастност, по-добър опит е да предложите на аудиторията си начин да дари средства за засегнатите.
5. Не се дръжте покровителствено.
6. Внимавайте да не прехвърлите фината граница между маркетинга в реално време с интернет активност, свързана с предавано по телевизията събитие например, и спама.
7. Винаги бъдете позитивни. Това важи за личната и корпоративната марка.
8. Дръжте се приятелски. Никой не желае да се свързва с Facebook страница, която не комуникира с приятелски тон.
9. Когато има пиар криза, най-лошата стратегия е да замълчите. Така само ще влошите проблема и ще дадете повод за трудно изкореними слухове и спекулации.
10. Персонализирайте отговорите си до хора, които са отделили време да се свържат с вас. Независимо дали ви пишат в съобщение или коментар, отговаряйте поименно.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.