Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|15 силни кампании срещу писането на съобщения при шофиране
Писането на съобщения на телефона по време на шофиране е една от водещите заплахи за живота на младите хора. В Ню Йорк например то надминава употребата на алкохол като най-смъртоносна за младежите практика при управление на автомобил, според детски медицински център в града.
Една от причините съобщенията да са подценявани като опасност за живота на пътя е липсата на достатъчно предупреждения в публичното пространство и кампании, които алармират за риска от тях.
За тази опасност обаче са наясно мнозина сред полицейските служби, агенциите и рекламодателите по света.
По темата Business Insider представя 15 силни кампании, чиято цел е да изтъкнат огромния риск за живота от опитите за раздвояване на вниманието между автомобила и телефона. В рекламна поредица от три части ще ви представим илюстрациите и визиите на тези кампании. Започваме със следното.
Вероятно ви е отнело не повече от секунда, за да съзрете какво липсва в илюстрацията на тази силна кампания на полицията в Букурещ.
Тази кампания на Mercedes представя смущаваща „аутопсия” на буква.
„Здравей, скъпа. Храната е в хладилника. Когато се прибера, ще ти помогна с домашната работа. Сега трябва да мина при червен светофар, да ударя камион и да те оставя сираче. Целувки от татко”. Това гласи текстът в тази реклама със социално-превантивна насоченост на Metuna – организация за безопасност на пътя в Израел.
Тази реклама на Allstate пък е изработена с много творческа игра на „Фотошоп”.
Рекламите с послание „не пишете съобщения, докато шофирате" обикновено провокират въображението на публиката, така че тя да си представи какво би могло да се случи. Това е пример от BMW.
Очаквайте продължението!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.