15 силни кампании срещу писането на съобщения при шофиране

15 силни кампании срещу писането на съобщения при шофиране

15 силни кампании срещу писането на съобщения при шофиране

Писането на съобщения на телефона по време на шофиране е една от водещите заплахи за живота на младите хора. В Ню Йорк например то надминава употребата на алкохол като най-смъртоносна за младежите практика при управление на автомобил, според детски медицински център в града.

Една от причините съобщенията да са подценявани като опасност за живота на пътя е липсата на достатъчно предупреждения в публичното пространство и кампании, които алармират за риска от тях.

За тази опасност обаче са наясно мнозина сред полицейските служби, агенциите и рекламодателите по света.

По темата Business Insider представя 15 силни кампании, чиято цел е да изтъкнат огромния риск за живота от опитите за раздвояване на вниманието между автомобила и телефона. В рекламна поредица от три части ще ви представим илюстрациите и визиите на тези кампании. Започваме със следното.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вероятно ви е отнело не повече от секунда, за да съзрете какво липсва в илюстрацията на тази силна кампания на полицията в Букурещ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тази кампания на Mercedes представя смущаваща „аутопсия” на буква.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Здравей, скъпа. Храната е в хладилника. Когато се прибера, ще ти помогна с домашната работа. Сега трябва да мина при червен светофар, да ударя камион и да те оставя сираче. Целувки от татко”. Това гласи текстът в тази реклама със социално-превантивна насоченост на Metuna – организация за безопасност на пътя в Израел.


Тази реклама на Allstate пък е изработена с много творческа игра на „Фотошоп”.

Рекламите с послание „не пишете съобщения, докато шофирате" обикновено провокират въображението на публиката, така че тя да си представи какво би могло да се случи. Това е пример от BMW.

Очаквайте продължението!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ