15 силни кампании срещу писането на съобщения при шофиране

15 силни кампании срещу писането на съобщения при шофиране

Писането на съобщения на телефона по време на шофиране е една от водещите заплахи за живота на младите хора. В Ню Йорк например то надминава употребата на алкохол като най-смъртоносна за младежите практика при управление на автомобил, според детски медицински център в града.

Една от причините съобщенията да са подценявани като опасност за живота на пътя е липсата на достатъчно предупреждения в публичното пространство и кампании, които алармират за риска от тях.

За тази опасност обаче са наясно мнозина сред полицейските служби, агенциите и рекламодателите по света.

По темата Business Insider представя 15 силни кампании, чиято цел е да изтъкнат огромния риск за живота от опитите за раздвояване на вниманието между автомобила и телефона. В рекламна поредица от три части ще ви представим илюстрациите и визиите на тези кампании. Започваме със следното.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вероятно ви е отнело не повече от секунда, за да съзрете какво липсва в илюстрацията на тази силна кампания на полицията в Букурещ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тази кампания на Mercedes представя смущаваща „аутопсия” на буква.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Здравей, скъпа. Храната е в хладилника. Когато се прибера, ще ти помогна с домашната работа. Сега трябва да мина при червен светофар, да ударя камион и да те оставя сираче. Целувки от татко”. Това гласи текстът в тази реклама със социално-превантивна насоченост на Metuna – организация за безопасност на пътя в Израел.


Тази реклама на Allstate пък е изработена с много творческа игра на „Фотошоп”.

Рекламите с послание „не пишете съобщения, докато шофирате" обикновено провокират въображението на публиката, така че тя да си представи какво би могло да се случи. Това е пример от BMW.

Очаквайте продължението!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ