16 млн. долара вложи Еквадор в туристическата си реклама

16 млн. долара вложи Еквадор в туристическата си реклама

Министерството на туризма в Еквадор задели средства за мащабна рекламна кампания на страната като туристическа дестинация.

Бюджетът на кампанията надхвърля 16 млн. долара, съобщи campaignlive.co.uk. Тя е възложена на британската агенция Leagas Delaney и ще се завърти по всички медии в Северна Америка, Германия и Великобритания това лято. По-рано туристическата реклама на страната беше дело на местната агенция Uma.

Еквадор е една от страните с най-голямо биологично разнообразие в света. Най-популярната туристическа дестинация, с която тя се гордее, са Галапагоските острови.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни