16 млн. долара вложи Еквадор в туристическата си реклама

16 млн. долара вложи Еквадор в туристическата си реклама

Министерството на туризма в Еквадор задели средства за мащабна рекламна кампания на страната като туристическа дестинация.

Бюджетът на кампанията надхвърля 16 млн. долара, съобщи campaignlive.co.uk. Тя е възложена на британската агенция Leagas Delaney и ще се завърти по всички медии в Северна Америка, Германия и Великобритания това лято. По-рано туристическата реклама на страната беше дело на местната агенция Uma.

Еквадор е една от страните с най-голямо биологично разнообразие в света. Най-популярната туристическа дестинация, с която тя се гордее, са Галапагоските острови.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Борисов: Ако бях сам, бих подал оставка веднага
Финтех компанията Revolut ограничи преводи в карти, издадени от над 50 държави
Рубио: Основният спорен въпрос в преговорите са 20% от Донбас, контролирани от Киев
Мирчев: "Защо лъжеш?", Пеевски: "Не на омразата!"
Европейската прокуратура повдигна официално обвинения на бившия първи дипломат на ЕС Федерика Могерини
Бившият собственик на Pornhub с интерес към активите на Лукойл
Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес