16 млн. долара вложи Еквадор в туристическата си реклама

16 млн. долара вложи Еквадор в туристическата си реклама

Министерството на туризма в Еквадор задели средства за мащабна рекламна кампания на страната като туристическа дестинация.

Бюджетът на кампанията надхвърля 16 млн. долара, съобщи campaignlive.co.uk. Тя е възложена на британската агенция Leagas Delaney и ще се завърти по всички медии в Северна Америка, Германия и Великобритания това лято. По-рано туристическата реклама на страната беше дело на местната агенция Uma.

Еквадор е една от страните с най-голямо биологично разнообразие в света. Най-популярната туристическа дестинация, с която тя се гордее, са Галапагоските острови.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17-ти до 23-ти март
"Пирогов": Всички пациенти от Кочани са в тежко състояние
На днешната дата, 17 март. Сирни заговезни, имен ден празнуват Алеко, Алекса, Алексей, Алекси
България ще обяви ден на национален траур в знак на съпричастност към Северна Македония
Турция осъди анексирането на Крим и поиска от ЕС да отмени санкциите срещу Сирия
Туск предложи военно обучение на американски актьор, за да получи новата роля на Джеймс Бонд
Д-р Бойко Таков: Малките и средни предприятия са основен двигател на българския износ
Луксозните часовници са по-добра инвестиция от недвижимите имоти