16 млн. долара вложи Еквадор в туристическата си реклама

16 млн. долара вложи Еквадор в туристическата си реклама

Министерството на туризма в Еквадор задели средства за мащабна рекламна кампания на страната като туристическа дестинация.

Бюджетът на кампанията надхвърля 16 млн. долара, съобщи campaignlive.co.uk. Тя е възложена на британската агенция Leagas Delaney и ще се завърти по всички медии в Северна Америка, Германия и Великобритания това лято. По-рано туристическата реклама на страната беше дело на местната агенция Uma.

Еквадор е една от страните с най-голямо биологично разнообразие в света. Най-популярната туристическа дестинация, с която тя се гордее, са Галапагоските острови.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Опасност от конфликт с Китай: Индия започна мащабно строителство на военни съоръжения в Хималите
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
На днешната дата, 26 декември. Имен ден празнуват Давид, Йосиф, Йосифа
Мистерия: Мегаполис с 10 милиона души остана с блокирана сателитна навигация за 6 часа
Рапърът P. Diddy обжалва присъдата си за сексуални престъпления и настоява за освобждване
Скъсана фланелка на Марадона беше продадена на търг за 179 000 долара
Как да разберете дали другите ви слушат
Времето: Валежите постепенно спират, но остава студено