Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|22 от най-влиятелните блога в света на маркетинга
В мрежата, освен всичко друго има и изобилие от блогове. Обикновено, темите разглеждани в повечето от тях са свързани с комуникациите и по ирония на съдбата много от тях не са толкова четени предимно заради липсата на оригинално съдържание и лош дизайн, коментира Чарли Минато за BusinessInsider.com
По този повод авторът решава да избере 300 рекламни блогове и да проучи кои от тях си заслужава да бъдат следени и кои не. В крайна сметка съставя класация от 22 блога, които според него наистина си струват времето за четене. Следете ги редовно, ако искате винаги да сте в час с тенденциите и новините в маркетинга, съветва той. Ето и предложената от него селекция:
Лондонският офис на компанията е получил наградата „Златен лъв“ от фестивала в Кан за най-добра рекламна агенция на годината. За разлика от повечето фирмени блогове, които са доста егоцентрични и рядко актуализирани, този със сигурност е едно приятно изключение, което ще ви бъде полезно.
FFFFOUND! е блог, в който рекламни агенти могат да намерят съвкупност от различни изображения, от които да почерпят вдъхновение. Това не е сайт, който отразява индустрията или публикува рекламни материали, но пък е доста популярен сред хората от бранша на рекламодателите.
Блогът на Сет Годин до голяма степен представлява колонка за маркетингова консултация. Той е може би най-известният маркетингов консултант в наши дни, като освен това е плодовит блогър и автор на различни текстове. Понякога сигурно се чудите дали си струва да отделите част от времето си за него, но като се замислите той е един хората, чиито мисли трябва да следите най-малкото, защото всички останали около вас го правят.
Ако се интересувате от детайли в рекламния бранш във Великобритания, то More About Advertising е мястото, което търсите. Може да не са спечелили множество награди за дизайн, но пък авторът Стивън Фостър е един от малкото ветерани в сферата на рекламната публицистика, така че съвсем спокойно може да се доверите на прозренията му.
• The Musings Of An Opinionated Sod
Ако имате интерес към дълготрайни постове, то блога на Роб Кембъл е търсения от вас отговор. Той работи във Wieden + Kennedy, но въпреки това успява да разработи и собствен сайт, в който е публикувал еклектична колекция от разсъждения, хрумнали му докато слуша радио и рекламите по него. И всичко това на рожденият му ден. Тази случка го превърнала в един от най-популярните блогъри в Америка, с най-много коментари под текстовете си.
• Ad Aged
Изпълнителният творчески директор, Джордж Таненбаум е създал Ad Aged, като смесица от военни истории, съвети и препоръки за индустрията, както на микро, така и на макро ниво. Всичко е казано точно на място, което го прави изключително приятно за четене.
Това е изключително забавна история. Твърди се, че I Am The Client! се поддържа от тайнствен маркетингов директор, чието работно място обаче не е споменато. Подвизавайки се под псевдонима Dave Knockles, авторът открито се подиграва и омаловажава рекламната индустрията, разбира се напълно закономерно.
MultiCultClassics прави едно нещо, но го прави наистина добре. Ако разгледате блога, ще видите че в него се подчертава сериозната липса на разнообразие и ежедневен расизъм, която трябва да откриваме в бизнес рекламата.
• What Happens In Media Planning
Защо пък той? Ами защото хуморът, изложен в него е страхотен, затова!
AdExchanger е друг специализиран блог, където Джон Еберт и малкия му екип вършат скучната работа, с която никой друг не иска да се занимава, а именно да вкарва смисъл в онлайн маркетинга главно чрез кратки интервюта с хора от бранша.
Блогът на New York Times обикновено е далеч от пълното покритие на бизнес средите, но когато има нещо ново в него, то обикновено определя дневния ред на новинарския цикъл.
Всички харесват драмата и Joe La Pompe е базиран точно върху нея. Концепцията е проста: намиране на имитатори. С две думи това е блогът, който всички искат да четат, но никой рекламодател не иска да присъства в него.
• Adland
Това е един от най-старите блогове в интернет пространството, като се появява на рекламната сцена през 1996 година. В него може да намерите предостатъчно материали, включително и сериозен архив от реклами от Super Bowl. Докато съдържанието разчита главно на сериозни твърдения, хостът DaBitch все още публикува едни от най-добрите редакционни статии в мрежата.
Всичко е много опростено. Постовете в „I |Believe“ са избрани реклами, които вървят заедно със съответните си кредити към тях. Сайтът се актуализира по няколко пъти на ден, което го прави интересен за четене. Разбира се, има много страници, които имат същата политика, но трябва да кажем, че този със сигурност се отличава от всички останали.
The Ad Contrarian наскоро отпразнува своят петгодишен юбилей и докато съдържанието в него е намаляло значително от разцвета си през 2008г. – Боб Хофман, изпълнителен директор на Hoffman/Lewis и автор в страницата все още пише едни от най-добрите материали свързани предимно с управлението на малки агенции.
Изпълнителният творчески директор на Gods of Advertising, Щефан Постаер е леко глуповат, забавен и изключително лесен за разбиране, така че няма да сгрешите ако почнете да следите блога му.
• AdFreak
Тим Нъд се изживява като новия декан на рекламата в онлайн блогосферата. Неговият седмичен блог поставя стандартите в бизнеса и се счита за един от сайтовете с най-голяма читателска аудитория.
• Adrants
Блогът на Стив Хол набляга повече на количеството, отколкото на качеството. Затова не се чудете ако нещо в новата ви работа куца. Много е вероятно Adrants да има нещо общо. И все пак не е за пренебрегване.
Страницата на Марк Дъфи, Copyranter първоначално се появи на бял свят като персонален блог, но сега след като се усъвършенства, вече се казва BuzzFeed. В него лесно ще намерите различни методи за откриване и отстраняване на вирусното съдържание от вашата кампания.
• AdScam
Блогът на Джордж Паркър, AdScam обхваща света на рекламата от гледната точка на човек, който е живял през златните години на алкохола и наркотиците, за които сега съжалява, че са отминали. Наистина много смешна и интригуваща история.
Най-голямата и значима разлика между Mashable Advertising и всички останали блогове за рекламни новини е акцента, който екипът поставя върху социалните медии.
Това може би е най-изчерпателният източник в света на рекламата. Ако искате да знаете последните новини в бранша, това е мястото!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.