22 от най-влиятелните блога в света на маркетинга

22 от най-влиятелните блога в света на маркетинга

22 от най-влиятелните блога в света на маркетинга

В мрежата, освен всичко друго има и изобилие от блогове. Обикновено, темите разглеждани в повечето от тях са свързани с комуникациите и по ирония на съдбата много от тях не са толкова четени предимно заради липсата на оригинално съдържание и лош дизайн, коментира Чарли Минато за BusinessInsider.com

По този повод авторът решава да избере 300 рекламни блогове и да проучи кои от тях си заслужава да бъдат следени и кои не. В крайна сметка съставя класация от 22 блога, които според него наистина си струват времето за четене. Следете ги редовно, ако искате винаги да сте в час с тенденциите и новините в маркетинга, съветва той. Ето и предложената от него селекция:

Wieden + Kennedy London

Лондонският офис на компанията е получил наградата „Златен лъв“ от фестивала в Кан за най-добра рекламна агенция на годината. За разлика от повечето фирмени блогове, които са доста егоцентрични и рядко актуализирани, този със сигурност е едно приятно изключение, което ще ви бъде полезно.

FFFFOUND!

FFFFOUND! е блог, в който рекламни агенти могат да намерят съвкупност от различни изображения, от които да почерпят вдъхновение. Това не е сайт, който отразява индустрията или публикува рекламни материали, но пък е доста популярен сред хората от бранша на рекламодателите.

Seth Godin's Blog

Блогът на Сет Годин до голяма степен представлява колонка за маркетингова консултация. Той е може би най-известният маркетингов консултант в наши дни, като освен това е плодовит блогър и автор на различни текстове. Понякога сигурно се чудите дали си струва да отделите част от времето си за него, но като се замислите той е един хората, чиито мисли трябва да следите най-малкото, защото всички останали около вас го правят.

More About Advertising

Ако се интересувате от детайли в рекламния бранш във Великобритания, то More About Advertising е мястото, което търсите. Може да не са спечелили множество награди за дизайн, но пък авторът Стивън Фостър е един от малкото ветерани в сферата на рекламната публицистика, така че съвсем спокойно може да се доверите на прозренията му.

The Musings Of An Opinionated Sod

Ако имате интерес към дълготрайни постове, то блога на Роб Кембъл е търсения от вас отговор. Той работи във Wieden + Kennedy, но въпреки това успява да разработи и собствен сайт, в който е публикувал еклектична колекция от разсъждения, хрумнали му докато слуша радио и рекламите по него. И всичко това на рожденият му ден. Тази случка го превърнала в един от най-популярните блогъри в Америка, с най-много коментари под текстовете си.

Ad Aged

Изпълнителният творчески директор, Джордж Таненбаум е създал Ad Aged, като смесица от военни истории, съвети и препоръки за индустрията, както на микро, така и на макро ниво. Всичко е казано точно на място, което го прави изключително приятно за четене.

I Am The Client!

Това е изключително забавна история. Твърди се, че I Am The Client! се поддържа от тайнствен маркетингов директор, чието работно място обаче не е споменато. Подвизавайки се под псевдонима Dave Knockles, авторът открито се подиграва и омаловажава рекламната индустрията, разбира се напълно закономерно.

MultiCultClassics

MultiCultClassics прави едно нещо, но го прави наистина добре. Ако разгледате блога, ще видите че в него се подчертава сериозната липса на разнообразие и ежедневен расизъм, която трябва да откриваме в бизнес рекламата.

What Happens In Media Planning

Защо пък той? Ами защото хуморът, изложен в него е страхотен, затова!

AdExchanger

AdExchanger е друг специализиран блог, където Джон Еберт и малкия му екип вършат скучната работа, с която никой друг не иска да се занимава, а именно да вкарва смисъл в онлайн маркетинга главно чрез кратки интервюта с хора от бранша.

Media Decoder

Блогът на New York Times обикновено е далеч от пълното покритие на бизнес средите, но когато има нещо ново в него, то обикновено определя дневния ред на новинарския цикъл.

Joe La Pompe

Всички харесват драмата и Joe La Pompe е базиран точно върху нея. Концепцията е проста: намиране на имитатори. С две думи това е блогът, който всички искат да четат, но никой рекламодател не иска да присъства в него.

Adland

Това е един от най-старите блогове в интернет пространството, като се появява на рекламната сцена през 1996 година. В него може да намерите предостатъчно материали, включително и сериозен архив от реклами от Super Bowl. Докато съдържанието разчита главно на сериозни твърдения, хостът DaBitch все още публикува едни от най-добрите редакционни статии в мрежата.

I Believe in Advertising

Всичко е много опростено. Постовете в „I |Believe“ са избрани реклами, които вървят заедно със съответните си кредити към тях. Сайтът се актуализира по няколко пъти на ден, което го прави интересен за четене. Разбира се, има много страници, които имат същата политика, но трябва да кажем, че този със сигурност се отличава от всички останали.

The Ad Contrarian

The Ad Contrarian наскоро отпразнува своят петгодишен юбилей и докато съдържанието в него е намаляло значително от разцвета си през 2008г. – Боб Хофман, изпълнителен директор на Hoffman/Lewis и автор в страницата все още пише едни от най-добрите материали свързани предимно с управлението на малки агенции.

Gods of Advertising

Изпълнителният творчески директор на Gods of Advertising, Щефан Постаер е леко глуповат, забавен и изключително лесен за разбиране, така че няма да сгрешите ако почнете да следите блога му.

AdFreak

Тим Нъд се изживява като новия декан на рекламата в онлайн блогосферата. Неговият седмичен блог поставя стандартите в бизнеса и се счита за един от сайтовете с най-голяма читателска аудитория.

Adrants

Блогът на Стив Хол набляга повече на количеството, отколкото на качеството. Затова не се чудете ако нещо в новата ви работа куца. Много е вероятно Adrants да има нещо общо. И все пак не е за пренебрегване.

Copyranter

Страницата на Марк Дъфи, Copyranter първоначално се появи на бял свят като персонален блог, но сега след като се усъвършенства, вече се казва BuzzFeed. В него лесно ще намерите различни методи за откриване и отстраняване на вирусното съдържание от вашата кампания.

AdScam

Блогът на Джордж Паркър, AdScam обхваща света на рекламата от гледната точка на човек, който е живял през златните години на алкохола и наркотиците, за които сега съжалява, че са отминали. Наистина много смешна и интригуваща история.

Mashable Advertising

Най-голямата и значима разлика между Mashable Advertising и всички останали блогове за рекламни новини е акцента, който екипът поставя върху социалните медии.

AgencySpy

Това може би е най-изчерпателният източник в света на рекламата. Ако искате да знаете последните новини в бранша, това е мястото!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ