Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Откъде черпят вдъхновение блестящите умове в маркетинга
Всеки професионалист в маркетинга познава онази тръпка на божествено докосване, когато му хрумнат нови идеи. Това е начинът, по който той си доказва, че е талантлив, способен, важен за компанията. Така расте в кариерата, експериментира.
"Откъде черпят вдъхновение някои от най-блестящите умове на маркетинга? От други блестящи умове, разбира се!", коментира в LinkedIn Диана Лазарони. Тя предлага - "за по-успешен ден" - поредица от хубави цитати, от които могат да почерпят вдъхновение всички в маркетинга, а защо не и други експерти. Ето част от цитатите.
***
"Творчеството е интелигентност, която се забавлява." - Алберт Айнщайн
"Най-добрият начин да предвидиш бъдещето е да го създадеш." - Питър Дракър
"Важна част от кретивността е да не се страхуваш да се провалиш." - Едуин Ленд
"Ако си добра маркетингова персона, трябва да бъдеш малко луд." - Джим Меткалф
"Добрият маркетинг прави компанията да изглежда умна. Страхотният маркетинг кара потребителя да се чувства умен." - Джои Чернов
"Клиентът не е идиот, той е жена ви." - Дейвид Огилви
"Направете маркетинга си толкова полезен, че хората да плащат за него." - Джей Беър.
"Най-добрият маркетинг не се усеща като маркетинг." - Том Фишбърн
"Ако сте художник, изучете наука. Ако сте учен, сътворете изкуство." - Карън Тимпоун
"Великолепното изпълнение е ултимативният начин да се различиш." - Маргарет Малой
"Не можеш да продадеш нищо, ако не можеш да разкажеш нищо." - Бет Комсток
"Маркетингът вече не е свързан с нещата, които произвеждаш, а с историите, които разказваш." - Сет Годин
"Социалните мрежи са инструменти. Реалното време е нагласа на ума". - Дейвид Мийрман Скот
"Или напиши нещо, което си струва да се чете, или направи нещо, за което си струва да се пише." - Бенджамин Франклин
"Ако съдържанието ти не задвижва разговор, го правиш не както трябва." - Дан Рот.
"Брандът вече не е това, което казваме на потребителя, че представлява. Той е това, което потребителите казват за него един на друг." - Скот Кук
"Ако не можеш да го обясниш на 6-годишно дете, не го разбираш." - Алберт Айнщайн
"В дългата история на човечеството тези, които са се научили да сътрудничат и да импровизират най-ефективно, са надделели над другите." - Чарлз Дарвин
"Работата на маркетинга никога не е свършена. Тя е вечно движение. Трябва да продължаваме да създаваме иновации всеки ден." - Бет Комсток
"Бъди там, където отива света." - Бет Комсток
"Независимо дали мислите, че можете, или мислите, че не можете, вие сте прави." - Хенри Форд
"Помнете, че никой не може да ви накара да се почувствате нисшестоящи без вашето съгласие." - Елинор Рузвелт
"Една година напред във времето ще ви се иска да сте започнали от днес." - Карън Лем
"Вдъхновението не съответства на посрещане на поръчки за изпълнение. Не можеш да насрочиш величието." - Джей Биър
"Ако действията ти вдъхновяват други да мечтаят повече, да учат повече, да правят повече и да стават повече, ти си лидер." - Джон Куинси Адамс
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.