Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|30 клякания за билетче в руското метро
За да промотират Зимните олимпийски игри в Сочи през 2014 г., метростанците в Москва монтираха автомат за покупка на билетчета от ново поколение. Различното в него е, че той „продава” билети срещу 30 клякания на пътниците ентусиасти, застанали отпред.
Машината е умна и следи дали човек се опитва да я излъже, предупреждават руските сайтове. Идеята на инициативата с физзарядка е да събуди московчани и гостите на руската столица и да ги накара да се раздвижат, защото всички сме забързани в ежедневието, не се усмихваме достатъчно и твърде малко се радваме на живота. Особено в метрото.
Кампанията се радва на международен успех с отразяване в световните медии за маркетинг, в технологични сайтове и с полезна доза внимание в YouTube, където е прегледана поне милион и 200 000 пъти за по-малко от седмица.
Ето го и видеото. Готови?
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.