Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3D видеотелефони и пазаруващи роботи в реклама от 1968 г.
Любопитна кампания на телекомуникационна фирма в САЩ от 70-те години на 20 век разкрива очакванията и надеждите за бъдещето на американците, а може би и на мнозина сред останалите развити нации.
Рекламата е била публикувана на 9 януари 1968 г. във вестник "Ада Ивнинг Нюз" в щата Оклахома. Тя е на компанията Southwestern Bell и представя прогноза за развитието на технологиите през далечната по това време 2000 г. Представя я Gizmodo.
Заглавието й гласи „Казвате, че се чудите какъв ще бъде телефонът ви през 2000 г.? Ами, спрете! Защото ще научите какви фантастични технологични развития ви очакват само след няколко десетилетия“. Според текста телефоните в началото на 21 век ще са неразпознаваеми – обещание, което до голяма степен се сбъдва. Те ще имат екрани за видеокомуникация в реално време, цветни, излъчващи 3D видеоизображение. „С тях ще можете да пазарувате продукти за семейството, да разглеждате нови автомобили или да ги купувате, без да излизате от дома си“, очакват авторите.
„Електронно превключване на уредите в пробен период ще ни известява, когато сме звънели на заета линия и тя е вече свободна или ще прехвърля обажданията ни до друг телефон, докато сме вкъщи“, посочват те.
На базата на услугите, които тогава се ползвали, от американската компания предвиждат, че с идването на новото хилядолетие ще дойде времето на роботите хуманоиди, които пазаруват, помагат и в поведението си наподобяват хората.
Ето как излежда рекламата от миналото.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Времето: Остава облачно, а сутринта и с валежи от дъжд
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Компании |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
ЕС |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.