Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5 години по-късно Twitter търси пиар
Дори социалните мрежи имат нужда от добрия, старомоден пиар. Twitter търси агенция, която ще помогне на сайта в стремежа му да се разрасне, научи Ad Age. Към края на август компанията преговаря с няколко фирми, които се занимават с пиар и се помещават на Мадисън авеню в Ню Йорк. Там тя самата откри нов офис.
Шон Герит, вицепрезидент комуникации на Twitter определя прегледа на кандидатите. Той се присъедини към екипа на сайта през миналата година и помогна като укрепи тима по комуникациите, докато потребителската база и приходите на сайта растат. Американските журналисти не го откриват за коментар.
В 5-годишната си история Twitter постигна световна популярност и привлече милиони потребители със своите качества. Фактът, че социалната мрежа търси пиар фирма показва, че той се стреми към още по-голямо присъствие извън Силициевата долина. Тя търси подкрепа в опитите си да запознае и образо повече хора с марката, отбелязват наблюдатели.
Досега обхватът на пиар кампанията на сайта се простираше до безкрайния чар на основателите й Джак Дорси, Ивън Уилямс и Биз Стоун, които се появиха в хиляди статии и пресконференции, както и в голям брой популярни US шоу програми. Откакто компанията беше основана през 2006 г. тя разполага с тези трима обитатели на Web 2.0, които неуморно разказваха историята на Twitter на пресата. Преди повече от година обаче основателите отстъпиха от ежедневните операции, насочвайки се към други проекти. Стоун и Уилямс се оттеглиха по-рано, за да възкресят началния си „инкубатор“ Obvious, докато Дорси, въпреки че все още е в Twitter, е фокусиран върху работата си на CEO мобилни разплащания в компанията Square. На конференциите и пред пресата започна да говори само изпълнителният директор Дик Соло, но той трудно може да замени присъствието на създателите.
Подчертаната конкуренция на Google и Facebook също най-вероятно е станала повод за решението на компанията да комуникира по-агресивно в публичната сфера и да се бори за времето на потребителите. Google наскоро представи платформата си за социална мрежа Google +, а Facebook постигна рекорден брой посещения през юли според данни на ComScore. Между другото същата фирма информира миналия месец, че Twitter също има рекорден брой посещения – 32,8 млн., в сравнение с 24,8 млн. по същото време година по-рано.
Не само, че „експлодира“ в размера си от миналата година. Освен това Twitter увеличи служителите си от 250 на повече от 600. Наскоро беше обявен за основен фактор в надигането на демократичните движения по време на арабската пролет. Освен това бе обвинен в това, че е спомогнал като средство за комуникация при бунтовете в Лондон. Twitter се занимава с ФБР и други органи на реда в Америка във връзка с изтичането на информация от скандалния сайт Wikileaks. Една пиар агенция би била необходима. Въпреки вкоренения статус на социалната мрежа, тя все още търси мейнстрийм гласове. Такива гласове, които могат да осигурят присъствие на рекламодатели и големи марки за доброто на бизнеса.
Александа Бруел, Ирина Слътски в AdvertisingAge
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.