Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5 начина да подсилите маркетинга по време на празниците
За голяма част от фирмите в малкия бизнес, сезонът на празниците е реална възможност за значителни продажби и приходи. Много от компаниите обаче започват подготовката си, когато вече е прекалено късно и в крайна сметка губят тези „златни“ възможности. За да постигнете оптимален успех, трябва отрано да определите бюджета си за маркетинг и да започнете планирането на празничните месеци предварително.
Имайте в предвид, че празничният маркетинг включва както клиентите, така и служителите. С различни награди и най-вече с признание, което може да отдадете на екипа си, той трябва да постигне индивидуални резултати, които да спомогнат за изпълнението на общите бизнес цели.
Затова и ви предлагаме 5 начина да подготвите стратегията си за празниците. Може да се придържате към всички, а може да изберете и само някой от тях, но е важно да започнете с изпълнението им сега.
1. Разработете специални промоции
Независимо дали искате да промотирате в магазина си, онлайн или чрез социалните медии трябва да започнете подготовката си отрано. Ще ви е нужно време за изготвяне на дизайн, печат и разпространение.
2. Създаване на онлайн маркетинг
Съберете имейл адресите на всичките си клиенти и партньори и актуализирайте списъците си с контакти във социалните медии. Така ще сте подготвени за разпращането на промоционалните оферти преди празниците. Климатичните условия предразполагат хората да прекарват повече време пред компютъра през зимния сезон, така че обърнете специално внимание на този елемент от стратегията си.
3. Превърнете продуктите и услугите в подаръци
Сигурно се питате как да стане това. Много просто. Всеизвестен пример за това са така наречените талони или карти за подаръци и отстъпки. Находчивият маркетинг обаче може да създаде много повече от тези скучни и досадни флаери, които предлагат на клиента нещо, от което той въобще няма нужда или не иска.
Постарайте се да предложите нещо ново, което да привлече вниманието на потребителите към вас не само за този период от годината. Стимул може да бъде благотворителна кампания, например. Хората са склонни да бъдат изключително щедри по време на коледните и новогодишните празници. Една такава стратегия може да ви спечели доверието и симпатиите на клиентите за дълъг период от време.
4. Планирайте и организирайте събития
Ако имате намерение да организирате празнично събитие, с което да промотирате бизнеса си, трябва да започнете да го планирате седмици дори месеци по-рано. Наемането на помещение, оборудване, персонал, декорации и други елементи е сериозен ангажимент, който отнема страшно много време. От изключителна важност е да сте перфекционисти в подготвянето на такъв тип събития. Една евентуална издънка от ваша страна може да ви навреди повече отколкото сте предполагали, че можете да загубите по това време на годината. Затова не допускайте никакъв компромис по отношение на създаването и поддържането на духа на празника, иначе може да си навлечете гнева на потребителите.
5. Партнирайте си с местния бизнес
Сезонът на празниците е идеалният момент да си сътрудничите с други компании. Намерете подходящ бизнес партньор, който да отговаря на вашите фирмени ценности и идеали. Сътрудничеството между две фирми може да бъде много изгодно и за двете страни. Разбира се, има значение и сферата, в която оперират те. Ако успеете да се споразумеете за разумни промоции, които да включват продукти и услуги и от двете страни, резултатите могат да ви изненадат приятно. Рекламата, от която ще спечелите както вие, така и бизнес партньорите ви може да бъде повод за сътрудничество и занапред.
Сюзън Гънелиус за сп. Entreprenuer
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
ЕК дава първоначално одобрение за второто плащане за България по Плана за възстановяване
ЕС |На фокус в следващите седем дни: Среща на ОПЕК+ и потенциални нови сделки във фарма сектора
Икономика |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
Свят |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |Наводнението в Елените взе три жертви, областната управа на Бургас помоли армията за помощ (ВИДЕО)
Общество |В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
Свят |Бедствено положение в община Трън
Общество |„Топлофикация София“ започва поетапно пускане на парното
София |Премиерът на Полша нарече продължаващите руски провокации "нов вид война"
Свят |Придобиването на EA за 55 млрд. долара е „голяма победа“ за инвеститорите, но поражда несигурност за геймърите
Компании |xP&A: когато бюджетът става стратегическо оръжие
Финанси | Advertorial |Времето: Валежите от дъжд и сняг продължават
България |

Коментари
Няма въведени кометари.