60 години президентска реклама, съчетана в едно видео


Любопитно видео съчета силните моменти и обещанията от телевизионната кандидат-президентска реклама в САЩ от 1952 до 2012 г. "Ако има нещо, което можем да научим от тази смесица от кадри е, че всичко в кампаниите е до много голяма степен същото", коментират в Business Insider.

Клипът е дело на Хю Аткин – умът зад видеото "Will the real Mitt Romney please stand up?". То съчетава парчета от записи от времето на кампанията на президентския кандидат Дуайт Айзенхауер до съвременната епоха на Барак Обама. Всички политици в него представят Америка като суперсилата на света. И всички имат план. "Държавата се е насочила в неправилната посока". "Време е за промяна", казват Джими Картър, Барак Обама и много други. Защото преди всичко "страната не може да си позволи още 4 години". Време за свеж старт, за ново начало, твърди всеки американски кандидат за президент, независимо от годината, когато ги казва.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Цитат на деня
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор