60 години президентска реклама, съчетана в едно видео


Любопитно видео съчета силните моменти и обещанията от телевизионната кандидат-президентска реклама в САЩ от 1952 до 2012 г. "Ако има нещо, което можем да научим от тази смесица от кадри е, че всичко в кампаниите е до много голяма степен същото", коментират в Business Insider.

Клипът е дело на Хю Аткин – умът зад видеото "Will the real Mitt Romney please stand up?". То съчетава парчета от записи от времето на кампанията на президентския кандидат Дуайт Айзенхауер до съвременната епоха на Барак Обама. Всички политици в него представят Америка като суперсилата на света. И всички имат план. "Държавата се е насочила в неправилната посока". "Време е за промяна", казват Джими Картър, Барак Обама и много други. Защото преди всичко "страната не може да си позволи още 4 години". Време за свеж старт, за ново начало, твърди всеки американски кандидат за президент, независимо от годината, когато ги казва.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как се променят правилата за платеното паркиране в София?
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Борисов: Нито Борисов, нито Пеевски може да си позволи да купува рафинерията
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Диамантена брошка, изгубена от Наполеон при бягството му от Ватерло, се продаде за 4,4 милиона долара
Как ще се променят доходите ви след осигурителните промени през 2026 г.?
Шокиращи цени на месото отказват от щандовете и от гиросите купувачите в Гърция