Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|8 типа статии, които ще привлекат интелигентните читататели
"Трафик! Искаме още трафик!".
Това е предизвикателството пред стотици хиляди сайтове. По-точно, пред авторите на съдържание в тях. Отправено е от рекламодателите. Те изискват брой кликвания, за да финансират реклама.
В същото време някои онлайн източници си поставят за цел да привличат интелигентни читатели. Как да се случи без текстове с "Ексклузивно!" и "Сензация" в заглавието?
"Някои неща са по-важни от трафика", коментира в списание Inc. от САЩ Нийл Пейтъл. "Бих казал, че трябва да създавате материали, които привличат интелигентните, мислещи хора. Не става дума за създаване на елитаризъм в аудиторията. Предлагам просто да развитиете база от читатели, които са заинтересовани от темите ви, и следователно от продуктите и услугите на фирмата ви", коментира той. "Тъй като целта на маркетинга е да привлича правилната публика, бихте искали читатели, които ще изслушват и прочитат съобщенията ви и ще им отговарят", продължава авторът.
Пейтъл изброява следните 8 типа статии, които привличат интелигентната аудитория.
- Материали с теза, подкрепена от данни. Числата и точните показатели може да са малко шантави или пък сухи като вид информация, но това не е проблем, защото най-интелигентните хора са шантави, смята авторът.
- Списъци с точки. Те остават един от най-популярните и структурирани за лесно възприятие типове текст. Подхранват човешката нужда от анализ, организация и завършеност на съобщението, което се поднася. В същото време не всички списъци въздействат еднакво. Изследвания от Щатите препоръчват да се разпространяват такива от 10, 16, 23 или 24 точки. Тези числа правели хубави, най-разбираеми заглавия, според анализ на въздействието на цели 100 млн. списъка. Освен това някои хора искат да могат да възприемат списъка за секунди. Помогнете им с увод, изброяване и заключение.
- Доклади. Задълбочени анализи, предназначени за по-нишова публика. Четат се много от автори на съдържание.
- Дълги публикации. Може би ще си кажете, че хората няма да прочетат голяма част от статията ви. До известна степен е вярно. Но правилните хора ще я прочетат цялата, дори да е над 2000 думи. Освен това, проучване на фирма SerpIQ в Щатите показва, че средната дължина на всеки топ 10 резултати от търсенето в Google е над 2000 думи.
- Аргументации. Всеки умен човек обича да чете мнения, подкрепени с аргументи. Дори да не съответстват на неговата позиция.
- Отговори. Едно от най-страхотните неща, свързани със създаването на маркетинга чрез съдържание, е че авторът има възможност да отговаря на друго съдържание. Изпитано, това създава трафик, прочити и коментари. Но за да се направи добре, се изисква много четене.
- Изследвания. Основани на факти и статистики.
- Статии с практично-полезна информация от типа "Как да...".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.