Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|9 често срещани грешки при рекламиране в социалните мрежи
"Без интернет днес, няма бизнес!", е новото златно правило в дигиталния маркетинг. Повечето предприемачи не си позволяват лукса да пренебрегват това и активно рекламират своите стоки и услуги в социалните мрежи.Но и постоянно допускат едни и същи грешки, които вредят на бизнеса им.
Сп. Еntrepreneur изброява 9 такива типични грешки, с чисто профилактичната цел да ви предпази от тях:
1. Публикуване на едно и също съдържание
Каква информация публикувате обикновено в социалните мрежи? Опитвате ли се да разнообразявате съдържанието? Може би вашите абонати се интересуват от някаква конкретна информация? Ако постоянно публикувате и повтаряте до втръсване едно и също съдържание, скоро ще загубите и най-беглата проява на интерес към вас от страна на потребителите. Редувайте различни информации в статусите си, правете анкети, правете всичко възможно вашите потенциални клиенти да чувстват, че мнението им е важно.
2. Игнорирането на абонатите
Не забравяйте, че един от най-ценните ви активи е списъкът с контакти в социалните мрежи. Ако не знаете как да се свържете с основната част от хората, които са харесали вашата страница, ще ви бъде много трудно да лансирате свой продукт или услуга.
3. Липсата на реакции при въпроси и забележки
Не е достатъчно да поместите информация за себе си в социалните мрежи, за да пробудите интерес. Публикуването на информация е само част от формулата на успеха в социалните мрежи. Не е достатъчно просто да съобщите „И аз съм тук”, трябва постоянно да го показвате като общувате с потребителите, като отговаряте на техни въпроси и коментари.
4. Неискреността
Може да ви се струва, че в социалните мрежи е допустимо нещо да премълчите, а друго да поукрасите, разказвайки за себе си. Но не го правете, особено, ако си давате сметка колко важна е за вашето развитие дългосрочната перспектива. Бъдете самите себе си. Споделяйте истинските си мисли и виждания в контекста на различните ситуации. Хората ценят откровеността и искреността.
5. Пренебрегването на целевата аудитория
Колко често се замисляте за целевата аудитория, когато публикувате нещо на страницата си? Отделете малко време и помислете за кого всъщност работите. А след това се запитайте как можете да помогнете на своите клиенти.
6. Постоянното натрапване на продукт или услуга
Това е може би една от най-големите грешки. И не става въпрос за това, че постоянно се опитвате да продадете свой продукт или услуга, а за това, че постоянно говорите за тях. Не зацикляйте, рискувате да предизвикате отвращение. Публикувайте различна информация, в развитие, която посочва например предимствата на даден продукт или услуга, без непременно да подчертавате, че е ваш и само, единствено вие можете да доставите тази радост на клиента.
7. Измамното очакване на бърз и невероятен ефект
Маркетингът в социалните мрежи е дългосрочен проект. Да, първите резултати могат да се усетят още след първите две-три седмици, но истински стойностният резултат ще видите едва след няколко месеца или дори година. Бъдете последователни и търпеливи, дочакайте резултатите от постоянството си.
8. Загърбването на значимостта на общуването в социалните мрежи
Социалните мрежи не са транслатор на позитивна информация за вашата дейност. Теодор Рузвелт е казвал, че хората не се вълнуват от това, което знаете или можете, докато не разберат, че ви е грижа за тях. Едно е сигурно - не работите ли съвестно за изграждане на взаимоотношения в социалните мрежи, губите клиенти.
9. Прекаляването с информацията
Една от най-честите причини за отказа на потребителите да ви следват, е наводняването с информация в социалните мрежи. Сложно е да се определи оптималният обем съдържание, но един добър ориентир е да следите постоянно реакциите и да имате едно наум, че не бива да претоварвате вашите абонати с информация.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.