9 често срещани грешки при рекламиране в социалните мрежи

9 често срещани грешки при рекламиране в социалните мрежи

"Без интернет днес, няма бизнес!", е новото златно правило в дигиталния маркетинг. Повечето предприемачи не си позволяват лукса да пренебрегват това и активно рекламират своите стоки и услуги в социалните мрежи.Но и постоянно допускат едни и същи грешки, които вредят на бизнеса им.

Сп. Еntrepreneur изброява 9 такива типични грешки, с чисто профилактичната цел да ви предпази от тях:

1. Публикуване на едно и също съдържание

Каква информация публикувате обикновено в социалните мрежи? Опитвате ли се да разнообразявате съдържанието? Може би вашите абонати се интересуват от някаква конкретна информация? Ако постоянно публикувате и повтаряте до втръсване едно и също съдържание, скоро ще загубите и най-беглата проява на интерес към вас от страна на потребителите. Редувайте различни информации в статусите си, правете анкети, правете всичко възможно вашите потенциални клиенти да чувстват, че мнението им е важно.

2. Игнорирането на абонатите

Не забравяйте, че един от най-ценните ви активи е списъкът с контакти в социалните мрежи. Ако не знаете как да се свържете с основната част от хората, които са харесали вашата страница, ще ви бъде много трудно да лансирате свой продукт или услуга.

3. Липсата на реакции при въпроси и забележки

Не е достатъчно да поместите информация за себе си в социалните мрежи, за да пробудите интерес. Публикуването на информация е само част от формулата на успеха в социалните мрежи. Не е достатъчно просто да съобщите „И аз съм тук”, трябва постоянно да го показвате като общувате с потребителите, като отговаряте на техни въпроси и коментари.

4. Неискреността

Може да ви се струва, че в социалните мрежи е допустимо нещо да премълчите, а друго да поукрасите, разказвайки за себе си. Но не го правете, особено, ако си давате сметка колко важна е за вашето развитие дългосрочната перспектива. Бъдете самите себе си. Споделяйте истинските си мисли и виждания в контекста на различните ситуации. Хората ценят откровеността и искреността.

5. Пренебрегването на целевата аудитория

Колко често се замисляте за целевата аудитория, когато публикувате нещо на страницата си? Отделете малко време и помислете за кого всъщност работите. А след това се запитайте как можете да помогнете на своите клиенти.

6. Постоянното натрапване на продукт или услуга

Това е може би една от най-големите грешки. И не става въпрос за това, че постоянно се опитвате да продадете свой продукт или услуга, а за това, че постоянно говорите за тях. Не зацикляйте, рискувате да предизвикате отвращение. Публикувайте различна информация, в развитие, която посочва например предимствата на даден продукт или услуга, без непременно да подчертавате, че е ваш и само, единствено вие можете да доставите тази радост на клиента.

7. Измамното очакване на бърз и невероятен ефект

Маркетингът в социалните мрежи е дългосрочен проект. Да, първите резултати могат да се усетят още след първите две-три седмици, но истински стойностният резултат ще видите едва след няколко месеца или дори година. Бъдете последователни и търпеливи, дочакайте резултатите от постоянството си.

8. Загърбването на значимостта на общуването в социалните мрежи

Социалните мрежи не са транслатор на позитивна информация за вашата дейност. Теодор Рузвелт е казвал, че хората не се вълнуват от това, което знаете или можете, докато не разберат, че ви е грижа за тях. Едно е сигурно - не работите ли съвестно за изграждане на взаимоотношения в социалните мрежи, губите клиенти.

9. Прекаляването с информацията

Една от най-честите причини за отказа на потребителите да ви следват, е наводняването с информация в социалните мрежи. Сложно е да се определи оптималният обем съдържание, но един добър ориентир е да следите постоянно реакциите и да имате едно наум, че не бива да претоварвате вашите абонати с информация.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
Разформироваха министерството за правителствена ефективност на САЩ
Нещата, които разграничават страхотните лидери от посредствените шефове
Щом Уолстрийт предупреждава за рисковани ИИ инвестиции и трупащи се дългове, значи нещо наистина не върви добре
Между разума и чувствата - невробиология на вечния сблъсък
Цитат на деня
Оптимизъм, но и предпазливост в нагласите на финансовите директори от Централна и Източна Европа
Министерство на туризма проверява готовността на курортите за зимния сезон