Adidas ще облича „Манчестър Юнайтед” следващите 10 години

Adidas ще облича „Манчестър Юнайтед” следващите 10 години
Германският спортен бранд Adidas ще бъде ексклузивен рекламен партньор на „Манчестър Юнайтед”. Той ще облича футболистите на клуба със свои екипи в следващите 10 години. 
Промяната започва след края на настоящия футболен сезон 2014-2015. Тя е очаквана, след като миналата седмица американският бранд Nike обяви, че се отказва от сътрудничеството си с тима, чиито екипи произвеждаше в продължение на 13 години. Маркетинг наблюдатели предположиха, че конкурентът Adidas веднага ще се насочи към Червените дяволи, които имат огромна фенска база по света, макар влошеното им представяне след оттеглянето на легендарния им мениджър сър Алекс Фъргюсън. 
Сделката на Adidas е на стойност 750 млн. паунда, посочва Би Би Си. Nike плащаше на „Манчестър Юнайтед” 23,5 млн. паунда годишно, за да се показва в него. Новото партньорство поставя световен рекорд със 75 млн. паунда, плащани за сезон на глуба на „Олд Трафорд”. Победителят в Шампионска лига „Реал Мадрид” по-рано сключи най-голямата клубна сделка от този род с Adidas. Тя бе на стойност 31 млн. паунда годишно.
Adidas ще произвежда всички екипи за тренировки и мачове на футболистите на клуба и ще разполага с ексклузивното право да предлага на глобалния пазар двойно брандирани стоки – с нейното лого и това на тима.
Огромната сума е само 40 млн. паунда по-малка от тази, която американската фамилия Глейзър плати, за да купи целия отбор през 2005 г. 
Изпълнителният директор на Adidas Херберт Хайнер коментира, че очаква партньрството да помогне на немския спортен бранд да засили позициите си в ключови пазари по света. Екипът му се надява общите продажби в периода на сделката да надхвърлят милиард и половина паунда по целия свят.
Междувременно „Манчестър Юнайтед” продължава да се развива освен с нов голям рекламен партньор и с нов треньор – след края на Световното първенство по футбол клубът е оглавен от холандския селекционер Луис ван Гаал.
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ