All Channels е пиар агенция на годината

All Channels е пиар агенция на годината

All Channels Communication Group бе обявена за пиар агенция на 2013 г. Това се случи по време на връчването на тазгодишните награди за постижения в пиар бранша в България BAPRA Bright Awards. На стилна церемония в столичния хотел „Шератон” снощи управителят на агенцията Александър Дурчев и младият му екип приеха призa с признателност.

Наградите BAPRA Bright Awards 2013 бяха присъдени от международно жури, съставено от 18 пиар експерти от Англия, Русия, Турция и Близкия Изток. Председател на журито бе Франсис Ингъм - изпълнителен директор на ICCO и генерален директор на Британската пиар консултантска асоциация PRCA.

На второ място в категорията „Агенция на годината” бяха посочени агенция APRA Porter Novelli и M3 Communications Group на Максим Бехар. На трето е United Partners.  

Редакционният директор на списание „Mениджър” Максим Майер връчи наградите на BAPRA в категорията „Кампания, реализирана от вътрешен пиар отдел”. Първа награда в тази област взе БНТ с кампанията й „Спри, детето запази!”. Екипът на националната телевизия се пребори с десетки професионално изготвени пиар проекти.

Агенция APRA Porter Novelli грабна три първи награди на церемонията. В категория „Кампания за устойчиво развитие” тя бе отличена за инициативата под мотото „Алкохолът е лош шофьор”. В категория „Комуникационна кампания в публичния сектор” агенцията бе наградена за кампанията „Никога не е късно за ново начало”. Призът в категория „Специално събитие” й бе присъден за кампанията „Живей активно” за Nestlé.

Site Media пък бе наградена за миналогодишната й акция с розовите чадъри над столичния бул. „Витоша”, озаглавена „От любов към живота”. Кампанията бе организирана за Avon в подкрепа на борбата с рака на гърдата и за да насърчи профилактичните прегледи и ранното диагностициране сред българките. Категорията е „Иновативна кампания”.

Наградата за „Комуникационна кампания на годината” получи All Channels с “Kamenitza ReFRESHer”.

Рекорден брой заявки за участие бяха подадени в тазгодишния конкурс BAPRA Bright Awards – 80 проекта на 20 агенции и 6 компании и сдружения, отбелязаха организаторите от Българската асоциация на пиар агенциите (БАПРА).

Утвърден като водещ конкурс, който цели развитието и популяризирането на постиженията в сферата на комуникациите, BAPRA Bright Awards е инициатива, която дава възможност на българските пиар специалисти да се покажат сред тези, които водят и формират комуникационния пазар в Европа.

Победителите в BAPRA Bright Awards 2013. 

Невена Любенова

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ