Bacardi припомня за времената на сухия режим в САЩ


В чест на 150-годишния юбилей от създаването си, Bacardi представи серия от любопитни, кратки рекламни филми, които припомнят времената на сухия режим в САЩ между 1919 и 1933 г.

През този период, с поправка 18-та на Конституцията на Америка, са забранени продукцията, вноса, износа, превоза и продажбата на всякакви алкохолни напитки и питиета на територията на страната.

„Когато САЩ се пресушават, Куба става американския неофициален салон”, разказват в рекламите си от Bacardi. По време на сухия режим в Щатите знаменитости, спортисти, високопоставени държавни представители навестяват Куба в търсене на рома Bacardi, неговите коктейли и легендарни партита.

Серията от приятни кадри разказва част от историята на марката и същевременно изнася урок по история за началото на 20 век. Вероятно един от най-забавните уроци по история, които сме виждали, коментира авторите в creativity-online.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Желязков: Имаме месец да решим как да подходим към „Лукойл Нефтохим“ след американските санкции
Цената на златото се срина и всички се питат защо
Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Илия Лингорски: Фискалната устойчивост остава нашият тест за отговорност
Тръмп наложи санкции на руски петролни гиганти: Разговорите с Путин не водят доникъде
8-и банково-финансов форум: Предизвикателствата пред България при въвеждането на еврото
8-ия банково-финансов форум: Световната банка за перспективите пред икономиката ни
ЕС преосмисля климатичната си стратегия