Bacardi припомня за времената на сухия режим в САЩ


В чест на 150-годишния юбилей от създаването си, Bacardi представи серия от любопитни, кратки рекламни филми, които припомнят времената на сухия режим в САЩ между 1919 и 1933 г.

През този период, с поправка 18-та на Конституцията на Америка, са забранени продукцията, вноса, износа, превоза и продажбата на всякакви алкохолни напитки и питиета на територията на страната.

„Когато САЩ се пресушават, Куба става американския неофициален салон”, разказват в рекламите си от Bacardi. По време на сухия режим в Щатите знаменитости, спортисти, високопоставени държавни представители навестяват Куба в търсене на рома Bacardi, неговите коктейли и легендарни партита.

Серията от приятни кадри разказва част от историята на марката и същевременно изнася урок по история за началото на 20 век. Вероятно един от най-забавните уроци по история, които сме виждали, коментира авторите в creativity-online.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изкуственият интелект не е автопилот – той е усилвател
Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Не се опитвайте да бъдете „готини“ на работа. Как вместо това да придобиете влияние в офиса?
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Близо половин милион сирийци са се завърнали от Турция в родината си през изминалите девет месеца
Премиерът Росен Желязков ще бъде на официално посещение в Черна гора
На днешната дата, 8 септември. Малка Богородица