Bosch с нова визия на бранда

Bosch с нова визия на бранда

Енергична, многолика, динамична – това са водещите характеристике на новата корпоративна визия на марката Bosch, която компанията започва да въвежда. Промяната подчертава дигиталната трансформация на марката като доставчик на решения за свързания свят

. „С решенията ни за свързаност искаме да подобрим качеството на живота и да запазим природните ресурси. Новата идентичност на бранда отразява този стремеж. Дизайнът въплъщава разнообразието и индивидуалността на живота и на нашите продукти“, обяснява концепцията за ребрандиране на маракта,  д-р Фолкмар Денер, председател на Управителния съвет на Robert Bosch GmbH.

Новият корпоративен дизайн засилва емоционалността на бранда, с повече цветове и оригинална изразителност на образите и формите. Червеният надпис Bosch, слоганът „Техника за живота“ и котвата в кръг ще останат непроменени. Обновяването е ориентирано най-вече към специалните визуални инструменти на дигиталните медии.

Като цяло дизайнът е подчинен на опростена система, базирана  само на няколко фиксирани правила, за да предоставя простор за творчество при представяне на марката. Новите визуални светове демонстрират предимствата на „Техниката за живота“ в топли тонове. Потребителите на технологиите са винаги в центъра. „Когато хората влязат в контакт с марката, искаме нашият слоган „Техника за живота“ да се почувства реално чрез изображенията и графичните елементи“, сподели Петер Фелдман, директор Бранд мениджмънт и Маркетингови комуникации в Бош. Един от новите графични елементи е познат като „суперграфика“. С прави, пресичащи се и извити линии тя символизира обещанията на бранда Bosch – качество, глобално партньорство, превъзходни продукти и отговорност. „Суперграфиката“ е изпълнена в новата цветова гама. Палитрата се базира на характерните за Бош Групата червено, синьо, светлосиньо и зелено, но е обогатена със смесени тонове от основните цветове, например цвят „Фуксия“.

Друг елемент от дизайна са текстовите полета, които могат да се застъпват. Пресичащите се зони символизират връзката между човека и техниката. „Кобминацията от фонови изображения на цял екран, „суперграфика“ и наслагващи се текстови полета създава динамичен и уникален имидж“, обобщи Грегор Шилинг, директор Корпоративен дизайн в Бош.

Новата визия ще се ползва и в печатните медии, опаковките на продуктите и в интериорния дизайн., а въвеждането й ще продължи две години.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ