Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Bosch с нова визия на бранда
Енергична, многолика, динамична – това са водещите характеристике на новата корпоративна визия на марката Bosch, която компанията започва да въвежда. Промяната подчертава дигиталната трансформация на марката като доставчик на решения за свързания свят
. „С решенията ни за свързаност искаме да подобрим качеството на живота и да запазим природните ресурси. Новата идентичност на бранда отразява този стремеж. Дизайнът въплъщава разнообразието и индивидуалността на живота и на нашите продукти“, обяснява концепцията за ребрандиране на маракта, д-р Фолкмар Денер, председател на Управителния съвет на Robert Bosch GmbH.
Новият корпоративен дизайн засилва емоционалността на бранда, с повече цветове и оригинална изразителност на образите и формите. Червеният надпис Bosch, слоганът „Техника за живота“ и котвата в кръг ще останат непроменени. Обновяването е ориентирано най-вече към специалните визуални инструменти на дигиталните медии.
Като цяло дизайнът е подчинен на опростена система, базирана само на няколко фиксирани правила, за да предоставя простор за творчество при представяне на марката. Новите визуални светове демонстрират предимствата на „Техниката за живота“ в топли тонове. Потребителите на технологиите са винаги в центъра. „Когато хората влязат в контакт с марката, искаме нашият слоган „Техника за живота“ да се почувства реално чрез изображенията и графичните елементи“, сподели Петер Фелдман, директор Бранд мениджмънт и Маркетингови комуникации в Бош. Един от новите графични елементи е познат като „суперграфика“. С прави, пресичащи се и извити линии тя символизира обещанията на бранда Bosch – качество, глобално партньорство, превъзходни продукти и отговорност. „Суперграфиката“ е изпълнена в новата цветова гама. Палитрата се базира на характерните за Бош Групата червено, синьо, светлосиньо и зелено, но е обогатена със смесени тонове от основните цветове, например цвят „Фуксия“.
Друг елемент от дизайна са текстовите полета, които могат да се застъпват. Пресичащите се зони символизират връзката между човека и техниката. „Кобминацията от фонови изображения на цял екран, „суперграфика“ и наслагващи се текстови полета създава динамичен и уникален имидж“, обобщи Грегор Шилинг, директор Корпоративен дизайн в Бош.
Новата визия ще се ползва и в печатните медии, опаковките на продуктите и в интериорния дизайн., а въвеждането й ще продължи две години.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Финансовият министър отрече твърденията, че българинът обеднява
Политика |Затварят за ремонт Коринтския канал в Южна Гърция
Финанси |Басейнова дирекция за „Елените“: За покриването на дерето не е извършено съгласуване
Общество |Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси
Финанси | Advertorial |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Общество |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Времето: Жълти, оранжеви и червени кодове за валежи в Северна България
България |Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
Финанси |Австралийско проучване показва как бактерия може да оцелее в космическите условия
Наука и Здраве |Островът Ташироджима: Царството на котките
Любопитно |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.