Четири начина да рекламирате марката си с помощта на AI
Само преди година AI дори не беше в радара за търговците или собственици на бизнес. Днес пейзажът на изкуствения интелект се променя с наистина главоломна скорост.
Предвид огромното количество информация, с което всички се сблъскваме, и броя на AI решенията, стартирани ежедневно, не е чудно, че много от нас се чувстват малко (или много!) объркани от всичко това.
Въпреки че 97% от собствениците на бизнес вярват, че ChatGPT и други AI инструменти ще помогнат на тяхната компания (размерът на пазара на AI се очаква да достигне 407 милиарда долара до 2027 г.), много от тях се опитват да разберат какво точно трябва да знаят - и кои инструменти първо да пробват.
В началото на 2023 г. определено бях в този лагер. Хареса ми идеята да използвам AI за подобряване на практиките в нашата агенция за маркетинг на съдържание, но не бях съвсем сигурен къде да получа точна, безпристрастна информация, която действително може да помогне на нас и на нашите клиенти, пише Аманда Кройзер в статия за Inc. Всичко се промени сега, след като моят екип и аз направихме проучването и намерихме няколко висококачествени ресурса, на които имаме доверие. Тези опции ни позволиха да възприемем AI по изцяло нов начин – и можем да направим същото за вас, допълва тя.
Бюлетинът на Marketing AI Institute
Както вероятно вече знаете, бюлетините са чудесен начин да навлезете по-лесно във всеки нов индустриален пейзаж. Това безплатно седмично изпращане от Marketing AI Institute е посветено на пресечната точка на двете индустрии. С експертен принос, реални случаи на употреба, интервюта с лидери в индустрията и казуси на марки, които вече изпробват различни инструменти за изкуствен интелект, тази публикация ви дава съвети, които можете да използвате в ежедневните си операции.
Подкастът „Любопитно с Джеф Уилзър“
Говорейки за подкасти, ако предпочитате да учите чрез аудио уроци, какъв по-добър начин да сте в крак с всички неща, свързани с изкуствения интерект от седмично шоу, което да добавите към любимото си съдържание за слушане? Домакинът Джеф Уилзър отива отвъд просто маркетинга, като ви дава по-цялостно разбиране за изкуствения интелект като например моралните последици от използването му. Неговите разговори може дори да предизвикат нови идеи за това как можете най-добре да използвате AI във вашия бизнес.
Уебинарът „Как търговците на съдържание (всъщност) използват AI“ от наградите „Жените в маркетинга на съдържание“
Помните ли как казах, че моят екип е прегърнал AI? Наскоро се гмурнахме с главата напред и бяхме домакини на уеб семинар по темата. Говорихме с водещи търговци на съдържание за това как те използват силата на AI, за да създават завладяващо, целенасочено и управлявано от данни съдържание. Нашите експерти дадоха реални примери и съвети как можете да започнете да създавате поддържано от AI съдържание за вашата марка.
Курсове в Coursera и Ed X
Ако искате да станете истински AI експерт, вече са налични тонове курсове, които могат да ви помогнат да стигнете до там. Разгледайте Coursera, който предлага безплатни и платени дългосрочни и краткосрочни курсове за учащи от всички нива по теми като AI за маркетинг или AI за бизнеса.
Ed X е друг чудесен ресурс, предлагащ опции за учене със собствено темпо от някои от най-добрите училища в Съединените щати.
Източник: Аманда Преснер Кройзер, съосновател и управляващ партньор в Masthead Media, за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.