Mars „рециклира“ емблематични реклами

Mars, Incorporated стартира първата по рода си дигитална и външна кампания, която е римейк на стари реклами на компанията. Инициативата реално „рециклира“ любими на феновете реклами, давайки им втори живот с нови ангажиращи послания за истинска промяна в областта на климата.
Рекламната кампанията, озаглавена „Healthy Planet Productions“, идва след скорошното публикуване на устойчивата стратегия на Mars Net Zero Roadmap за ускоряване на плана на компанията за постигане на нулеви емисии до 2050 г. Освен това, Net Zero Roadmap включва и новата цел, одобрена от инициативата „Научно обосновани цели“ (SBTi), за намаляване на 50% от въглеродните емисии до 2030 г. по цялата верига на производство.
„Рециклираните“ реклами в кампанията на Mars ще се излъчват в САЩ, Великобритания и Мексико в платформите Meta и YouTube, а в избрани пазари потребителите ще могат да видят и атрактивни външни реклами. В САЩ кампанията ще акцентира върху брандовете M&M’s®, TWIX® и Ben’s Original™. Във Великобритания ще бъдат представени Bounty®, M&M’s® и TWIX®, а в Мексико ще има ретро реклами на M&M’s®.
Андрю Кларк, глобален президент на Mars Wrigley, знае добре, че потребителите искат да се припознават с брандове и техните позиции по критични въпроси. „Потребителите споделят нашето отношение в борбата с климатичните промени. За съжаление, в повечето случаи не е ясно какво точно правят компаниите, за да постигнат реална промяна. Ето защо, решихме да използваме нашите емблематични марки в рекламите, които потребителите познават и обичат, за да отправим послание за надежда и оптимизъм по отношение на промените в климата. Сега предприемаме действия за намаляване на въглеродните емисии – от работа със земеделски производители за опазване на горите до снабдяване с електроенергия от възобновяеми източници. Искаме потребителите да знаят, че работим за постигане на осезаемо въздействие днес“, казва Кларк.
„Когато през септември представихме нашата стратегия за нулево нетно потребление – Net Zero Roadmap, говорихме за постигането на реално въздействие върху неотложните климатични въпроси, както и за необходимостта да вдъхновим и включим всички в това предизвикателство.", казва Бари Паркин, главен директор „Снабдяване и устойчиво развитие“ в компанията. С тази кампания Mars представя усилията си за намаляване на въглеродните емисии по цялата си верига на производство, допълва той. "Това от своя страна улеснява потребителите да се ангажират и да се доверят на продуктите и марките, които познават и обичат“, убеден е Паркин.
Сама по себе си кампанията от „рециклирани“ реклами на Mars намалява производствените емисии чрез премахване на необходимостта от транспорт, заснемане на нови реклами и производство на декори. Освен това минимализира останалите емисии, като приоритизира творчески решения, които имат по-нисък въглероден интензитет като по-устойчиви техники на анимация. Mars също така си партнира с организации и компании, ангажирани с устойчивото развитие и притежаващи специализирани отличия като сертифицирани офиси и студия за зелена енергия.
Повече информация за стратегията на Mars Net Zero Roadmap можете да откриете тук.
За повече информация и пълни резултати от проучване на Ipsos посетете уебсайта на компанията.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Цвете от пустинята Атакама в Чили може да крие ключа към устойчиви на суша култури
Любопитно |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Компании |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
ЕС |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.