Dannon рекламира в Супербоул с героите на "Пълна къща"

С интересна стратегия, насочена към любителите на телевизионните сериали от 90-те в САЩ, американската компания Dannon се включва в рекламния блок на Супербоул 2014.

Dannon е името, с което групата Danone се маркетира на територията на САЩ. Тя ще рекламира продукта си "гръцко кисело мляко" Oikos с кратко, забавно видео, в което събира отново героите на любимия на американците ситком от 90-те "Пълна къща” (Full House). Във видеото участват "посланикът” на бранда Джон Стамос и някогашните съквартиранти от сериала Боб Сагет и Дейв Кулиър.

Наред с останалите големи брандове Dannon представя в YouTube преди големия спортен финал, който ще бъде гледан от над 100 милиона американци, тийзър на рекламата си. В него се вижда, че героите на сериала се завръщат и заедно със Стамос се намират в къща, където начинът на живот очевидно не се е променил много откакто филмът на телевизия ABC спря да се излъчва през 1995 г., посочва Adweek.  С това Dannon екзалтира феновете на сериала, чиито финален епизод се излъчи преди години.

Много от почитателите на "Пълна къща” са мъже. Сериалът се снимаше между 1987 и 1995 г. и разказва за Дани Танер, който кани най-добрия си приятел Джоуи Гладстон и брат му Джеси да живеят с него в дома му и да му помогнат в отглеждането на трите му дъщери, след като жена му загива в автомобилна катастрофа. По-късно към семейството се присъединява новата жена на Джеси, Ребека. 

В рекламата на Dannon за ефира на Супербоул моментът с децата и възпитанието им е пропуснат. В нея се явяват само Джон Стамос, който играе Джеси, Боб Сагет и Дейв Кулиър. Джон флиртува с красива млада дама, когато двамата му стари приятели внезапно се явяват и го прекъсват, за радост на почитателите на сериала. 

Това е рекламната ни история за днес. Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ