Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Diesel рекламира с музика и танци
Изумителни кукли на конци танцуват в ритъма на хипнотична музика сред млади, екзалтирани африканци. Това се случва в ново видео на Diesel.
Клипът от минута и 40 секунди ознаменува сътрудничеството между световната марка джинси и спортно-елегантното облекло за млади хора с марката Edun. Двете обединяват сили и представят нова модна колекция джинси, „родена в Африка и носена от ново поколение творчески таланти”.
Рекламата на колекцията е същински музикален клип с електронно звучене, чиито ритъм грабва и хипнотизира. Изработена е от агенция Vice, Великобритания, и получава висока оценка в сайтовете аталози с най-доброто от света на рекламата във всички нейни форми. Основно защото звучи добре, изглежда добре и отговаря на модерния дух на бранда.
Това е рекламата ни на деня. Ето я и нея.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.