Disney с трейлър на зрелищен филм в Super Bowl


Най-честите рекламодатели във финала на американската футболна лига Super Bowl са автомобилни компании, производители на безалкохолни напитки и на бързи закуски. Наред с тях по традиция в най-скъпото рекламно време в Америка през годината се разписва и киноиндустрията, отчитат авторите в „Уолстрийт джърнъл”.

Тази година Disney привлече вниманието на американците със зрелищен трейлър – реклама на новия й филм „Джон Картър”. (Можете да го видите след текста.)

Анимираната кинопродукция ще бъде излъчвана в кината в САЩ от 9 март. В сюжета й главният герой – Джон Картър е мистериозно транспортиран до Марс, където се запознава с обитатели на тази планета и се заема да се бори редом с тях за спасяването й. Режисъор е Андрю Стентън (“Wall-E”, 2008).

Disney организира интересна рекламна инициатива, свързана с филма. Режисьорът Стентън кани всички американци, които се казват Джон Картър, на безплатна предварителна премиера на филма, предназначена само за тях.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Специалистът Моуриньо остави 747 000 евро сметка за хотел при напускането на „Фенербахче“
Борисов: Имаме име за особен управител в "Лукойл", чакаме Радев да се произнесе
За първи път: Съд в Гърция наложи 1,7 млн. евро глоба за жестокост към животни
Германия ще предостави допълнителни 40 млн. евро зимна помощ на Украйна
Международен екип от учени откри на границата между Албания и Гърция най-голямата паяжина в света
Има ли връзка между успеха и щастието?
Енергийният министър: България има бензин за половин година и дизел за четири месеца