Disney с трейлър на зрелищен филм в Super Bowl


Най-честите рекламодатели във финала на американската футболна лига Super Bowl са автомобилни компании, производители на безалкохолни напитки и на бързи закуски. Наред с тях по традиция в най-скъпото рекламно време в Америка през годината се разписва и киноиндустрията, отчитат авторите в „Уолстрийт джърнъл”.

Тази година Disney привлече вниманието на американците със зрелищен трейлър – реклама на новия й филм „Джон Картър”. (Можете да го видите след текста.)

Анимираната кинопродукция ще бъде излъчвана в кината в САЩ от 9 март. В сюжета й главният герой – Джон Картър е мистериозно транспортиран до Марс, където се запознава с обитатели на тази планета и се заема да се бори редом с тях за спасяването й. Режисъор е Андрю Стентън (“Wall-E”, 2008).

Disney организира интересна рекламна инициатива, свързана с филма. Режисьорът Стентън кани всички американци, които се казват Джон Картър, на безплатна предварителна премиера на филма, предназначена само за тях.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Финтех компанията Revolut ограничи преводи в карти, издадени от над 50 държави
Бившият собственик на Pornhub с интерес към активите на Лукойл
ЕС предлага нов план за използване на руски активи за финансиране на Украйна
Проучване: Много европейци смятат, че война с Русия е възможна
Венецуелският президент Мадуро нарече телефонния си разговор с Тръмп „уважителен и топъл“
Администрацията на Тръмп нареди засилена проверка на кандидатите за виза H-1B
Османската династия съди турчин, сключил еднополов брак и представящ се за османски принц