Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Disney ще забрани рекламата на бързото хранене
Американският медиен гигант Walt Disney ще забрани излъчването на реклама на менютата и продуктите във веригите за бързо хранене, с които децата трупат наднормено тегло. Този тип хранителни продукти ще спрат да се рекламират по всички телевизионни, радио и онлайн програми на Disney в САЩ., съобщава BBC.
Мярката ще бъде наложена след 2015 г., обявиха от компанията. С нея тя цели да помогне в борбата с все по-нарастващия проблем в Америка с наднорменото тегло сред децата. Зърнените закуски с повече от 10 грама захар и пълните ястия с над 600 калории няма да бъдат рекламирани. Ще останат обаче рекламите на газирани напитки с високо съдържание на захар или сода.
Американската първа дама Мишел Обама описа инициативата като решение, което променя играта. Производителите на хамбургери, пържени картофки, сандвичи и менюта с газирани напитки влагат около 1 млрд. долара годишно в ТВ реклама, насочена към сегмента на децата в САЩ до 12-годишна възраст.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.