Disney ще забрани рекламата на бързото хранене

Disney ще забрани рекламата на бързото хранене

Американският медиен гигант Walt Disney ще забрани излъчването на реклама на менютата и продуктите във веригите за бързо хранене, с които децата трупат наднормено тегло. Този тип хранителни продукти ще спрат да се рекламират по всички телевизионни, радио и онлайн програми на Disney в САЩ., съобщава BBC.

Мярката ще бъде наложена след 2015 г., обявиха от компанията. С нея тя цели да помогне в борбата с все по-нарастващия проблем в Америка с наднорменото тегло сред децата. Зърнените закуски с повече от 10 грама захар и пълните ястия с над 600 калории няма да бъдат рекламирани. Ще останат обаче рекламите на газирани напитки с високо съдържание на захар или сода. 

Американската първа дама Мишел Обама описа инициативата като решение, което променя играта. Производителите на хамбургери, пържени картофки, сандвичи и менюта с газирани напитки влагат около 1 млрд. долара годишно в ТВ реклама, насочена към сегмента на децата в САЩ до 12-годишна възраст.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп след разговора с Путин: Русия и Украйна започват преговори
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 19-ти до 25-ти май
Правителството се намеси в транспортната криза в София, отпуска 15 млн. лв. за заплати
Зеленски е готов за преговори, но отхвърля оттегляне от анексираната от Русия украинска територия
Полет на Lufthansa летял 10 минути без пилот заради инцидент на борда
Здравословните граници на работното място - по-важни от всякога
На днешната дата, 20 май. Рождениците днес
„Престъпно!“: Елтън Джон разкритикува британското правителство заради предложение за AI