Disney ще забрани рекламата на бързото хранене

Disney ще забрани рекламата на бързото хранене

Американският медиен гигант Walt Disney ще забрани излъчването на реклама на менютата и продуктите във веригите за бързо хранене, с които децата трупат наднормено тегло. Този тип хранителни продукти ще спрат да се рекламират по всички телевизионни, радио и онлайн програми на Disney в САЩ., съобщава BBC.

Мярката ще бъде наложена след 2015 г., обявиха от компанията. С нея тя цели да помогне в борбата с все по-нарастващия проблем в Америка с наднорменото тегло сред децата. Зърнените закуски с повече от 10 грама захар и пълните ястия с над 600 калории няма да бъдат рекламирани. Ще останат обаче рекламите на газирани напитки с високо съдържание на захар или сода. 

Американската първа дама Мишел Обама описа инициативата като решение, което променя играта. Производителите на хамбургери, пържени картофки, сандвичи и менюта с газирани напитки влагат около 1 млрд. долара годишно в ТВ реклама, насочена към сегмента на децата в САЩ до 12-годишна възраст.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Тръмп настоя за прекратяване на огъня между Камбоджа и Тайланд