Завръщането на Dove
Марката за красота Dove на Unilever ще бъде представена в телевизионна реклама по време на Super Bowl 2024 г., предава Marketing Dive. Рекламното съобщение на Super Bowl ще включва призив #KeepHerConfident и е свързано с обявеното по-рано партньорство с Nike за създаване на Body Confident Sport - набор от инструменти за обучение за изграждане на увереност в тялото на момичета на възраст от 11 до 17 години.
„Dove има мисия да направи спорта място, където всички момичета могат да процъфтяват и да се чувства като част от тях. Разпространението на негативното говорене на тялото в спорта и фокусирането върху външния вид над способностите вреди на увереността в тялото на момичетата“, каза Леандро Барето, старши вицепрезидент на глобалната марка Dove master, в прессъобщение на компанията.
30-секундният спот ще бъде излъчен през първото тримесечие на играта в национален мащаб и бележи първото голямо появяване на марката в играта от 2006 г. Отделно, колекцията от продукти на Dove, фокусирана върху мъжете, Dove Men + Care, беше представена в реклама на Super Bowl, фокусирана върху продукта през 2013 г.
Мястото на Super Bowl е последната итерация на дългогодишния проект за самочувствие на Dove - Esteem Project, за който марката твърди, че е достигнала до повече от 100 милиона млади хора от старта си през 2004 г. и е на път да достигне 250 милиона млади хора до 2030 г.
Инициативата Body Confident Sport беше обявена през октомври и се таксува от компаниите като първи по рода си и научно доказан набор от инструменти за обучение. Проучване показва, че 45% от тийнейджърките в световен мащаб напускат спорта поради ниска увереност в тялото си.
Продължителният ангажимент на Dove към целенасочените усилия идва, когато търговците, включително компанията майка Unilever, преоценяват начина, по който марките подхождат към тактиката. Главният изпълнителен директор на Unilever Хайн Шумахер каза по време на разговор за приходите през октомври, че марки като Dove, които са постигнали успех по отношение на целта, ще получат „всяко насърчение“ да използват тактиката като част от предложенията на марката си, но каза, че Unilever няма да „налага“ целта в своето портфолио.
Dove ще се присъедини в Деня на играта от дъщерната марка Hellmann’s Mayonnaise със спот, подчертаващ многогодишната инициатива на тази марка „Make Taste, Not Waste“ („Правете вкус, а не отпадъци“), която беше основен фокус в рекламите в миналия Ден на играта.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.